مزایای استفاده از ریسه های نئون فلکس چیست ؟

قیمت نئون متری مزایای ریسه neon flex

چراغ های روشنایی خود را به LED Neon Flex، یکی از همه کاره ترین محصولات روشنایی LED در بازار امروز تبدیل کنید. آیا می دانید که مزایای ریسه های نئون فلکس موجب شده تا این محصولات روشنایی LED جایگزین محصولات روشنایی شیشه نئون منسوخ شده باشند زیرا می توانند تمامی نیاز های شما را در رابطه با لامپ های نئونی برطرف سازند در حالیکه مزایای بیشتری نیز دارند. در ادامه به این موضوع که مزایای ریسه های نئون فلکس چیست می پردازیم.

با نصب نئون Neon Flex از مزایای ریسه های نئون فلکس استفاده کنید

محصولات روشنایی LED تجاری ما نسبت به نور لامپ های نئون قدیمی، کوچکتر، سبک تر و دارای مصرف انرژی کمتری هستند.

در نظر داشته باشید که از مزایای ریسه های نئون فلکس این است که شما یک منبع نور با تکنولوژی پیشرفته دارید که ضمن ارائه کیفیت روشنایی بی نظیر، با راندمان بالا مصرف برق را کاهش می دهد. با خاموش کردن چراغ های نئون قدیمی می توانید، گزینه های جدید تر و بهینه تری را از طریق شرکت ما، دریافت کنید و به محیط زیست کمک کنید.

LED های نئون فلکس سازگار با محیط زیست زیرا برخلاف لامپ های نئونی قدیمی فاقد سرب و جیوه هستند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد نشت جیوه یا سرب در طبیعت یا مضرات تابش نور اینگونه لامپ ها نیست چرا که ما جایگزین فوق العاده برای این نوع لامپ ها در دست داریم.

نکته آخر: از مزایای ریسه های نئون فلکس این است که نصب آن نسبت به لامپ نئون بسیار آسان است و یکی از مهم ترین مزایایی که نباید فراموش کنیم این است که محصولات LED Neon Flex بسیار با دوام هستند.

بیشتر بخوانید
تفاوت بین انواع ال ای دی 3528، 5050 و 2835 چیست؟

با طول عمر حداکثر ۵۰،۰۰۰ ساعت یا بیشتر ، یک محصول PVC با مهار کننده های UV حدود دو سال تضمین کیفیت دارد، محصولات ما تا سال های طولانی به شما خدمات ارائه می دهند.

انعطاف پذیری و دوام بالا، از مزایای لامپ های روشنایی LED می باشد و می توان از آن ها برای ایجاد هر نورپردازی یا نمایشگری که فکر می کنید استفاده کرد. از آنجا که این محصول بسیار سبک و نصب آن آسان است، می توان طرح های پیچیده ای ایجاد کرد که توجه مشتریان را به خود جلب کند.

ریسه نوری رنگی
انواع ریسه های شلنگی نئون فلکسی

لامپ های LED چگونه می توانند به نور پردازی کسب و کار شما کمک کنند:

توجه خود را به یک منطقه تاریک جلب کنید، لامپ های نئون را با لامپ های ال ای دی جدید جایگزین کنید و با سهولت این محصولات روشنایی را نصب کنید، نور پردازی را به یک ساختمان یا سازه اضافه کنید و از مزیت های ریسه های نئون فلکس لذت ببرید.

نورپردازی در زیبا سازی یک منطقه و ایجاد جلب توجه در نمایشگر ها بسیار تاثیر گذار است. نورپردازی می تواند لطیف و ملایم باشد یا محرک و پویا، در هر صورت می تواند زیبایی و جذابیت را به کسب و کار شما اضافه کند. از لامپ های ال ای دی می توان تقریباً در هر جایی که شما تصور کنید،مثل آشپزخانه استفاده کرد.

لوپ لایت مفتخر است که LED Neon Flex را در گرید های تجاری (Vivid) و تزئینی (LED Neon Rope) ارائه دهد. هر دو گزینه برای نصب لامپ هایی که به پروفیل کم یا طول متغیر نیاز دارند، ایده آل است. از مزایای ریسه neon flex  این است که می توان آن را در هر قسمت برش داد و به طور جداگانه استفاده کرد، این امکان را برای ایجاد حداکثر خلاقیت و انعطاف در سفارشی سازی فراهم می کند. هر دو ۱۲ ولت و ۲۲۰ ولت در دسترس هستند.

  • برنامه ها و قابلیت های این نوع محصولات روشنایی شامل:
  • ایجاد نورپردازی مرزی
  • نور پردازیCove / Lighting
  • علامت گذاری
  • زیباسازی دکوراسیون داخلی
  • ایجاد ارتقا، تنوع و به روزرسانی

منتظر نمانید، از قابلیت های لامپ های LED استفاده کنید و محصولات روشنایی خود را به این نسخه ارتقا دهید و از مزایای ریسه های نئون فلکس بهره ببرید.

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست