نکاتی در مورد توان ریسه ال ای دی

ریسه ال ای دی برای اتاق ریسه ال ای دی دیجی کالا ریسه ال ای دی از کجا بخرم ریسه ال ای دی ضد آب قیمت ریسه ال ای دی شلنگی قیمت ریسه ال ای دی ریسه ال ای دی برای عکس ریسه ال ای دی رنگی

نکاتی در مورد توان ریسه ال ای دی

توان ریسه ال ای دی به طور کلی توان مصرفی ال ای دی های داخل ریسه است. توان ریسه LED به طول ریسه و تعداد مهره های داخل ریسه بستگی دارد. توان یک مهره لامپ معمولی ۰٫۱۸ وات می باشد. معمولا هر متر ریسه دارای ۶۰، ۷۲ و یا ۹۰ مهره می باشد. اگر فرض کنیم در هر متر ریسه، ۶۰ عدد مهره وجود داشته باشد، توان ریسه ال ای دی ۲۰ متری، ۲۱۶ وات خواهد بود.

ریسه یا نوار LED، نرم و انعطاف پذیر است و می تواند مانند یک سیم به راحتی کشیده و جمع شود. با ریسه ال ای دی می توان گرافیک، اشکال مختلف و یا متن ایجاد کرد. ریسه LED را می توان به اندازه دلخواه برش داد و استفاده کرد. در یک ریسه LED تمام چراغ های LED و سیم ها در داخل یک پلاستیک نرم قرار داده می شوند. این پلاستیک ها، نه تنها عایق هستند، بلکه ضد آب بوده و استفاده از آن ها بی خطر و ایمن است. ریسه های LED می توانند به آسانی تغییرات آب و هوایی را تحمل کنند. LED دارای عمر مفید طولانی است و ریسه های LED در مقابل ضربات مقاوم بوده و نمی شکنند.

در ال ای دی های نواری، تراشه ها معمولا ساخت چین و تایوان بوده و وارداتی هستند. قیمت این تراشه ها بسیار متفاوت است. گران ترین تراشه ها در آمریکا و سپس ژاپن و آلمان ساخته می شوند.  بسته بندی LED ها نیز متفاوت بوده و به دو دسته بسته بندی های رزین و بسته بندی های سیلیکونی تقسیم بندی می شوند. قیمت بسته بندی رزین، کمی ارزان تر است، زیرا این نوع بسته بندی، دارای عملکرد ضعیف تری در برابر اتلاف حرارتی می باشد. بسته بندی سیلیکونی، اتلاف حرارتی کمتری دارد، بنابراین قیمت آن گران تر می باشد.

بیشتر بخوانید
به ریسه های ال ای دی در دکوراسیون توجه نمایید

LED ها از نظر روشنایی، متفاوت بوده و در رنگ های مختلف تولید می شوند. جداسازی LED های سبز و سفید مشکل تر است در حال که LED های قرمز و زرد و آبی به راحتی جداسازی می شوند. رنگ های بنفش و قهوه ای، گرانترین LED ها هستند، زیرا تطبیق رنگ در آن ها دشوارتر است.

نکات بالا برای آشنایی شما با توان ریسه ال ای دی و قیمت آن می باشد. امیدواریم با مطالعه این مقاله، آشنایی نسبی با ریسه های ال ای دی پیدا کرده باشید. قیمت های مختلفی برای خرید ریسه های ال ای دی وجود دارد، سعی کنید در هنگام خرید، حریص نبوده و بهترین نوع را خریداری کنید تا در آینده برای شما مشکلی در هنگام استفاده پیش نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست