به ریسه های ال ای دی در دکوراسیون توجه نمایید

ریسه ال ای دی برای اتاق, ریسه ال ای دی دیجی کالا, ریسه ال ای دی از کجا بخرم, ریسه ال ای دی ضد آب, قیمت ریسه ال ای دی شلنگی, قیمت ریسه ال ای دی, ریسه ال ای دی, برای عکس, ریسه ال ای دی رنگی

به ریسه های ال ای دی در دکوراسیون توجه نمایید

ریسه های ال ای دی در دکوراسیون در مقایسه با دیگر عناصر نورانی و چراغ های قدیمی و سنتی، دارای مزایای زیر می باشند:

مزیت اول، مسئله انعطاف پذیری است، ریسه های ال ای دی انعطاف پذیر هستند.

مورد دوم این است که می توانند بریده شده و از انتها متصل گردند.

مزیت سوم این است که چراغ های ال ای دی کاملا توسط پلاستیک نرم، عایق و ضد آب، پوشش داده شده اند. بنابراین بسیار کم خطر هستند.

چهارم این که از نظر سازگاری با آب و هوا، عملکرد خوبی دارند. به راحتی نمی شکنند و عمر مفید آن ها بالا است و احتیاج به تعمیر و تعویض مداوم ندارند.

پنجمین مورد این که، ساختن گرافیک و اشکال با آن ها راحت است، علاوه بر مدل سازی، می توان متن نیز با آن ها ایجاد کرد که جلوه زیباتری به دکوراسیون بدهند.

مزیت ششم این که از نظر طیف رنگی، غنی و رنگارنگ است و دارای  رنگ های متنوع و گوناگون است.

در دکوراسیون، نورپردازی، یک امر اجتناب ناپذیر است. مالکان، دکورهای مختلف را با ریسه های ال ای دی مشاهده می کنند، اما اکثرا به دو دلیل نمی دانند، ریسه ال ای دی چیست، دلیل یک، این است که ارتباط چندانی با ریسه ها ندارند و دلیل دوم این که ریسه های ال ای دی در دکوراسیون به صورت مخفی هستن و ما فقط نور آن ها را مشاهده می کنیم، نه خود ریسه را. در واقع ریسه ها بالاترین فرمانروایی را دارند. “نور را بدون دیدن لامپ ببینید.”

بیشتر بخوانید
اصول نورپردازی اداری

با این که چراغ و لوستر بزرگ در مرکز اتاق نشیمن از روشنایی زیادی برخوردار است، اما باز هم کافی نیست و ما می توانیم به دلیل ارتباط شعاعی با تابش نور، سایه لوستر را در روی زمین و دیوار مشاهده کنیم. ریسه های ال ای دی در دکوراسیون  با نور سفید گرم یا آفتابی، اگر در شکاف سقف تاریک، نصب گردند، علاوه بر این که روشنایی محیط را برای سینمای خانگی ایجاد می کنند، باعث می شوند، فضایی صمیمی و گرم به وجود آید.

وقتی که افراد در آشپزخانه در حال برش سبزیجات هستند، نور تابیده شده از پشت باعث به وجود آمدن سایه شده و مردم نگران بریدن دست های خود هستند. راه حل مشکل نور ناکافی برای برش سبزیجات و شستن ظروف این است که ریسه ال ای دی را در زیر کابینت بالایی آشپزخانه نصب کنیم. این منبع نوری کوچک می تواند روشنایی متمرکز در محل کار آشپزخانه ایجاد کرده و به روح ما آرامش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست