بزرگترین کارخانه تولید ریسه در ایران

بزرگترین کارخانه تولید ریسه در ایران

فهرست محتوا

بزرگترین کارخانه تولید ریسه در ایران

ریسه های نوری این روزها در مراسمات مختلف جایگاه ویژه ای پیدا کرده است حتی در دکوراسیون منزل نیز برای رویایی تر کردن فضا از این ریسه ها استفاده می شود. قاطعانه می گوییم که نیک تاب نور یزد، بزرگترین کارخانه تولید ریسه در ایران می باشد که با کیفیت ترین ریسه های نوری را با قیمت بسیار مناسب تولید و عرضه می کند. تنوع و کیفیت بالای تولیدات ما کشور را از محصولات مشابه وارداتی بی نیاز کرده است. البته محصولات مجموعه ما محدود به یک نوع ریسه نوری نیست و مدل های متنوع و خلاقانه زیادی را با تلفیق علم و هنر به مرحله تولید رسانده ایم که امروزه جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده است.

مروری بر تاریخچه تاسیس کارخانه تولید ریسه

به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه تولید ریسه در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کردیم و تولیدات شامل انواع ریسه های نوری در اندازه و طرح های خلاقانه و متنوع است که با نام تجاری لوپ لایت ( Loop Light ) به بازار عرضه کردیم در مدت زمانی که از شروع فعالیت مجموعه ما می گذرد موفق شدیم که محصولات متنوع و جذابی را طراحی و تولید کرده و اعتماد مردم را جلب نماییم.

معرفی محصولات بزرگترین کارخانه تولید ریسه

از آنجا که نور بخش جدا ناپذیر زندگی انسان شده و بسیاری از هنرها در پرتو وجود همین نعمت تجلی یافته بنابراین محصولات متعددی برای تولید نور فضاهای مختلف طراحی شده و می شود که ریسه ها و لامپ ها نمونه هایی از این محصولات هستند. از جمله محصولات تولیدی مجموعه ما به عنوان شرکت تولید کننده ریسه شامل:

بیشتر بخوانید
افتتاح سایت اینترنتی گروه صنعتی نیک تاب نور یزد

مدل ریسه های نئون فلکس

مدل ریسه های High Voltage

ریسه های Low Voltage

مکان های مورد استفاده از ریسه های نوری

عموما از این ریسه ها برای تزیین نمای بیرونی آپارتمان، سقف، آشپزخانه، راهرو و زیر پله ها، سالن و پنجره، سرویس بهداشتی  و در زیبایی دکوراسیون استفاده می شود. این ریسه ها کاملا بی خطر هستند گرمای بسیار کمی تولید می کنند و مصرف انرژی آنها بسیار پایین است. همچنین LED های به کار رفته در این محصولات هرگز نمی سوزند و نسبت به قیمت مناسبی که دارند مقرون به صرفه می باشند سایر مکان هایی که از این ریسه های نوری برای زیبا سازی استفاده می شود شامل سالن های تئاتر، هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید و باشگاه ها می باشد.

ویژگی های ریسه های نئونی

  • ضد آب هستند و هیچ خطر برق گرفتگی نخواهند داشت
  • نصب آن بسیار آسان است
  • برای کودکان کاملا بی خطر و امن است و با لمس آن دچار آسیب نمی شوند
  • بسیار منعطف بوده بنابراین در هر مکانی با هر زاویه ای قابل کارگزاری است
  • ضد گرد و غبار است
  • رنگ آن قابل تغییر است
  • در برابر گرما مقاومت دارد
  • طول عمر کاری آن زیاد است
  • به عنوان نور مخفی از آن استفاده می شود
بیشتر بخوانید
رونمایی از محصولات جدید لوپ لایت در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق

مزایای محصولاتمان بسیار زیاد است و می توانیم با اطمینان بگوییم که قابل رقابت با بسیاری از برندهای وارداتی مشابه هستند. این به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین استفاده از بروز ترین و پیشرفته ترین امکانات برای طراحی و ساخت مصحولات در کارخانه است،

درباره گروه صنعتی نیک تاب نور یزد

ما لوپ لایت را به عنوان معتبر ترین برند از کارخانه تولید ریسه با هدف تامین نیازهای کشور به انواع ریسه با مصرف بسیار کم برق راه اندازی کردیم و قصد داریم که علاوه بر افزایش تنوع محصولات خود به گسترش بیشتر صادرات آن در آینده نیز اقدام کنیم. مجموعه ما با گرد آوری تعداد زیادی مهندس و تکنسین و با توجه به ظرفیت داخلی و مواد اولیه موجود اقدام به طراحی و تولید لامپ های ریسه ای با اشکال گوناگون کرده است که مصرف بسیار کم انرژی از برجسته ترین مزیت های این محصولات می باشد.

چشم انداز گروه صنعتی نیک تاب نور یزد به عنوان بهترین کارخانه تولید ریسه

با اینکه از زمان شروع فعالیت ما به عنوان شرکت تولید کننده ریسه مدت زیادی نمی گذرد اما پیشرفت های چشمگیری در حوزه تولید ریسه های نوری کم مصرف داشته ایم، به طوری که محصولات ما در سطح خاورمیانه مثال زدنی هستند. این اعتبار می تواند تا سطح جهانی پیش رود و محصولاتمان را در آینده ای نه چندان دور به اکثر کشورهای دنیا صادر خواهیم کرد. البته این مورد به حمایت های ویژه در داخل ارتباط مستقیم دارد و با فروش خوب محصولات در کشور می توان چنین آینده ای را متصور بود.

بیشتر بخوانید
حضور لوپ لایت در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق تهران 1402
دسته بندی > > > اخبار شرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست