چگونه فضاهای کوچک را با ریسه های LED روشن کنیم؟

چگونه فضاهای کوچک را با ریسه های LED روشن کنیم؟

اگر تا به حال سعی کرده اید روی یک پروژه دقیق در فضایی با نور کم یا بدون نور کار کنید، می دانید که چقدر می تواند خسته کننده باشد. پیدا کردن نوری که فضای کوچک را روشن می کند بدون اینکه مانعی ایجاد کند دشوار است.

آیا راه حلی برای نورپردازی فضای کوچک خود دارید؟ در اینجا چند ایده برای نورپردازی خانه و محل کار ارائه شده است تا بتوانید از آن در پروژه های خودتان استفاده کنید.

فهرست محتوا

قسمت های کوچک زیر کابینت

با توجه به جزئیات مورد نیاز آشپزی، جای تعجب نیست که آشپزخانه های حرفه ای بسیار روشن هستند. از آنجایی که فضای پیشخوان ارزشمند اغلب مستقیماً زیر کابینت ها قرار دارد، نوارهای نور LED متصل به قسمت های زیرین کابینت ها و قفسه ها، میزان روشنایی کاملی را به فضای پخت و پز می بخشد. در واقع زمانی که فضاهای کوچک را با ریسه های LED روشن میکنیم. مزیت: با نصب آن ربسه ها، می توانید یک میان وعده آخر شب درست کنید بدون اینکه همه چراغ ها را روشن کنید. توجه کنید که ما در لوپ لایت ریسه هایی کرنر لاین Corner line تولید میکنیم که مناسب همین قسمت های گوشه های کابینت هاست. می توانید توضیحات بیشتر را در این محصول بخوانید.

از LED برای روشن کردن محل های که کار میکنید استفاده کنید

کار در نور کم می تواند باعث خستگی چشم شود و بهره وری شما کاهش یابد. اگر تا به حال مجبور شده اید که دفترچه را در اوایل صبح یا شب بخوانید، می دانید که چقدر آزاردهنده است. با نصب لامپ های ال ای دی که درخشان، ولتاژ کم و کارآمد هستند، می توانید به سرعت، سردرد مشکل کم نوری را در محل کار را از بین ببرید.

بیشتر بخوانید
نه مورد از مزیت های ریسه ال ای دی انعطاف پذیر

نگاهی بهتر به کمد لباس خود داشته باشید

اگرچه بسیاری از مردم نور بیشتری را در کمد خود می‌خواهند، نصب روشنایی در یک مکان محدود می‌تواند دشوار باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که آن کمد در خانه قدیمی با فضای محدود باشد. نوارهای LED یک راه حل مفید برای کمد دیواری هستند. با قرار دادن نوارهای نور LED در قسمت داخلی قاب کمد یا روی سقف، می توانید قبل از رفتن به محل کار به وضوح ببینید چه چیزی می پوشید.

اتاق های بازی و سرگرمی را رد خانه روشن کنید

اتاق ها و محل های سرگرمی خانه ، مثل اتاق بازی یا کاراژ  … معمولاً در اتاق هایی با نور کم مانند گاراژ یا زیرزمین قرار دارند. بسیاری از اوقات، علاقه‌مندان فقط عصر وقت دارند روی پروژه‌های خود کار کنند. امکان داشته نیاز داشته باشید روی یک ماشین به صورت طولانی مدت کار کنید یا یک مدل در تاریکی بسازید، می دانید که حداقل می تواند ناامید کننده باشد. چرا چند ریسه ال ای دی نواری به روی میز خود اضافه نمی کنید که روشنایی گاراژ خود را به بهترین شکل تامین کنید؟

تزئین فضای داخلی کیس کامپیوتر با ال ای دی

بسیاری از بازی‌های ویدیویی اختصاصی از ساخت رایانه‌های گرافیکی با سرعت بالا و توانایی تعویض قطعات به آسانی لذت می‌برند. نصب ریسه های نوار LED با تغییر رنگ در قسمت داخلی کیس کامپیوتر این کار را بسیار راحت می کند. پاداش: با فشار دادن یک دکمه روی یک کنترل از راه دور می توان قاب کیس کامپیوتر را طوری تنظیم کرد که بدرخشد.

بیشتر بخوانید
ریسه‌های ال ای دی نواری - هر آنچه که باید قبل از خرید بدانید

به طور کلی زمانی فضاهای کوچک را با ریسه های LED روشن میکنیم علاوه بر صرفه جویی در انرژی باعث می شود که بهره وری بیشتری در انجام کار خود داشته باشیم، زیر شرایط نوری یکنواخت و مناسبی توسط ریسه های ال ای دی اجرا می شوند.

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست