نحوه انتخاب کانکتورهای ریسه LED

نحوه انتخاب کانکتورهای ریسه LED

فهرست محتوا

۱٫ چگونه می توانم بخش های برش خورده ریسه های LED را به هم وصل کنم؟

خوب صبر کنید اول از همه، مطمئن شوید که فقط برش های غیر عادی روی نوار ریسه LED ایجاد نمی کنید، زیرا برش روی یک دیود یا سایر اجزا می تواند به نوار آسیب برساند و مهمتر از آن به شما نیز آسیب برساند! ریسه های نور LED ما دقیقاً به منظور برش خطوط از قبل مشخص شده روی آنها مشخص شده است. هنگامی که برش های ایمن خود را انجام دادید، باید بتوانید برخی از درگاه های اتصال مسی را در انتهای برش مشاهده کنید. این همان چیزی است که هنگام برقراری اتصال به نوارها یا سیم کشی های دیگر متصل خواهید شد. اگر دانش و ابزار مناسبی دارید، می‌توانید مستقیماً سیم‌های بخش برش را به هم لحیم کنید و مانند همیشه مطمئن شوید که هنگام کار با ابزارها از اقدامات ایمنی خوبی استفاده می‌کنید. اگر ابزار لحیم کاری ندارید یا می خواهید از آن استفاده کنید، می توانید از لوازم جانبی سیم کشی/اتصال نوار  که تولید لوپ لایت است، استفاده کنید! این لوازم جانبی از کانکتورهای گیره ای استفاده می کنند که برای اتصالات ساده و کارآمد مستقیماً به نوارهای LED متصل می شوند!

اتصال دو بخش ریسه با کانکتور یا متصل کننده
اتصال دو بخش ریسه با کانکتور یا متصل کننده

۲٫ به کدام لوازم جانبی اتصال نیاز دارم؟

متأسفانه یک پاسخ واحد وجود ندارد، زیرا اغلب آرزو می کنم که بتوانم در این راهنماهای عیب یابی ارائه کنم. با این حال، فقط به این دلیل که یک پاسخ وجود ندارد، به این معنی نیست که پاسخ ها برای درک ساده نیستند. اگر می‌خواهید ریسه های LED متصل شما یک اتصال بدون درز داشته باشند، به طوری که هنگام استفاده مانند یک نوار به نظر برسند، اتصالات نامرئی (همچنین به آن نوار LED برای برداشتن کانکتورهای بدون شکاف نیز گفته می‌شود) همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید تا آن را ثابت نگه دارید. نورپردازی که شما با ریسه های نواری به آن عادت کرده اید. اگر می‌خواهید نوارهایتان یک چرخش تند یا زاویه‌ای عجیب داشته باشند، اتصال دهنده‌های هر زاویه‌ای با کمی سیم کشی انعطاف‌پذیر، همان شلی را به شما می‌دهند. اگر کانکتور هر زاویه‌ای به اندازه‌ای که می‌خواستید را ندارد، بهترین گزینه برای شما یک کانکتور پسوند خواهد بود! با این حال، قبل از خرید هر یک از این کانکتورها، صفحه محصول را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با نوار شما سازگار است، زیرا کانکتورها گلوبال نیستند.

بیشتر بخوانید
تفاوت لامپ رشد گیاه با لامپ معمولی

۳٫ چگونه می توانم از یک نوار با کانکتور گیره استفاده کنم؟

هنگامی که برش دقیق خود را در امتداد خطوط از پیش مشخص شده روی نوار خود انجام دادید، پشت ۳M انتهای بریده شده نوار را جدا کنید. در مرحله بعد، باید انتهای کانکتوری را که با قطبیت نوارها هماهنگ است، با دقت باز کنید، این امری ضروری است که قطبیت صحیح را به نوار خود وصل کنید. پس از باز شدن کانکتور، انتهای بریده شده نوار را به آرامی در محفظه باز کانکتور بلغزانید تا به خوبی در محفظه قرار گیرد. با انتهای بریده شده نوار در کانکتور، پورت های مسی نوار را به دقت زیر پین های اتصال نقره ای کانکتور گیره ردیف کنید. اکنون که همه چیز به درستی در محفظه اتصال تراز شده است، گیره را روی انتهای بریده شده نوار ببندید. اگر نوار روشن نمی شود یا اگر دیودها سوسو می زنند، کانکتور را دوباره باز کنید و از ابتدا شروع کنید زیرا چیزی در هم تراز نبوده است. اگر نوار به درستی روشن شود، کار خوبی است!

۴٫ LED های من قبل از اینکه آنها را وصل کنم کار می کردند، اما الان خاموش هستند!

نگران نباشید، با هم می توانیم این مشکل را حل کنیم! این یک مشکل به راحتی قابل اصلاح است، مطمئناً چیزی نیست که پایان LED شما باشد. قبل از هر چیز دیگری، قطبیت کانکتور را بررسی کنید و مطمئن شوید که با هر دو نواری که به هم وصل شده‌اند هم راستا باشد. انتهای مثبت (+) کانکتورها باید با انتهای مثبت (+) نوار همسو شود و انتهای منفی (-) کانکتور باید به انتهای منفی (-) نوار که نوار دیگر شما است وصل شود. ارتباط با. دو انتهای مثبت (+) یا دو انتهای منفی (-) با هم خوب کار نمی کنند! با اکثر مشکلات، این بررسی قطبیت باید برای رفع مشکل کافی باشد، اما اگر هنوز مشکلی را تجربه می‌کنید، کارهای بیشتری برای رفع آن می‌توانیم انجام دهیم! هنگامی که متوجه شدید که قطبیت ها درست هستند، نوار را با دقت به جلو و عقب در کانکتور گیره بلغزانید و سعی کنید اتصال پایدارتری بین پورت های نوار و پین های کانکتور ایجاد کنید. با کمی صبر و تکان دادن ریسه های شما باید روشن شود، اگر روشن نشد، نترسید، ممکن است مشکل از کانتکتور ها باشد. درصورتی که مشکلی در کانکتور ها مشاهده کردید با پشتیبانی فنی ما در تماس باشید، ما به شما در حل این مشکل کمک خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید
نگاهی به توسعه صنعت ریسه های ال ای دی در جهان

۵٫ ایمن ترین اتصال برای ریسه های من چیست؟

قوی ترین اتصالی که می توانید برای ریسه های نواری خود ایجاد کنید، لحیم کردن سیم ها به یکدیگر است. هیچ چیز واقعاً بهتر از استفاده از یک ابزار فوق العاده داغ برای ذوب قطعات فلزی در یک تکه سیم کشی سخت نیست. با این حال، اگر با لحیم کاری آشنا نیستید، یا استفاده از یک روش بالقوه خطرناک برای اتصال فوق العاده ایمن ریسه ها راحت نیستید، روش های جایگزین ما همچنان عالی کار می کنند. اگرچه، لحیم کاری هنوز گزینه ای ارزان تر و ماندگارتر برای نوارهای شما است. بنابراین اگر می بینید که در آینده زیاد از ریسه های نوار LED استفاده می کنید (که باید استفاده کنید، زیرا آنها سازگار با محیط زیست هستند)، ممکن است وقت آن رسیده باشد که به فروشگاه سخت افزار محلی خود بروید و ابزار لحیم کاری را انتخاب کنید. امیدوارم خوش شانس باشید که فروشنده فروشگاه نحوه ی کار با ابزار را به شما یاد دهد.

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست