نحوه روشن کردن ریسه های نواری LED

نحوه روشن کردن ریسه های نواری LED

در این مقاله ما سعی داریم با نحوه روشن کردن ریسه های نواری LED شما را آشنا کنیم.

فهرست محتوا

۱٫ چه نوع برقی برای ریسه های نوار LED مورد نیاز است؟

برخی از ریسه های از ولتاژ ۲۲۰ ولت AC استفاده میکنند اگر چه برخی از ریسه های نواری ما از جریان مستقیم ۱۲ یا ۲۴ ولتی (DC) کارآمد و کم حرارت استفاده می‌کنند، که متأسفانه آن چیزی نیست که اکثر خانه‌ها با آن سیم‌کشی می‌کنند. این بدان معناست که اگر می‌خواهید از ریسه های LED استفاده کنید، باید از یکی از آداپتورهای برق LED ما استفاده کنید. بنابراین مطمئن شوید که هرگز ریسه های نواری خود را به یک پریز معمولی وصل نکنید، که از جریان متناوب (AC) استفاده می‌کند یا می‌توانید به نوارها یا از آن مهم‌تر به خودتان آسیب بزنید! با این حال، اگر خانه خود را با برق DC موجود سیم کشی کرده اید، دیگر نیازی به استفاده از آداپتور نیست!

۲٫ ریسه های LED من چقدر برق مصرف می کنند؟

این بستگی به وات خروجی ریسه ها دارد که با عنوان توان خروجی در توضیحات محصولات توضیح داده شده است. اگر برچسب محصول را بررسی کنید، باید کل وات در هر فوت را نشان دهد. به عنوان مثال، ریسه های LED با چگالی معمولی Luma5 2835ما حدود ۱٫۳ وات در هر فوت مصرف می کنند، بنابراین اگر می خواهید از ۱۵ فوت استفاده کنید، ۱۵ * ۱٫۳ را ضرب می کنید که برابر با ۱۹٫۵ وات است بنابراین احتمالا باید از منبع تغذیه ۲۴ وات استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
راه حل های جذاب برای نمای ساختمان به لطف ریسه های نواری LED

۳٫ برای ریسه های LED خود به چند آمپلی فایر نیاز دارم؟

ریسه های LED با چگالی معمولی ما بعد از هر دو ریسه به تقویت کننده نیاز دارند، در حالی که ریسه های HD به دنبال هر ریسه به تقویت کننده نیاز دارند. تقویت کننده های ما نیز دو ریسه  را به هم متصل می کنند، بنابراین نیازی به قطعات اضافی نیست! متأسفانه، در حال حاضر امکان اجرای ریسه های تک رنگ و RGB با هم وجود ندارد، بنابراین باید آنها را جدا نگه دارید. اگر می خواهید ریسه های تک رنگ را با هم اجرا کنید، به یک تقویت کننده تک رنگ نیاز دارید. برای ریسه های چند رنگ (RGB) باید از تقویت کننده RGB استفاده کنید. هر آمپلی فایر برای اینکه کار کند باید به برق وصل شود. برای این مورد بررسی بیشتر باید توسط یک متخصص انجام شود.

۴٫ چگونه می توانم به تقویت کننده LED برق برسانم؟

دو راه برای حل این مشکل وجود دارد و آن‌ها مختص موقعیت هستند، بنابراین مطمئن شوید که دستورالعمل‌های درست را دنبال می‌کنید. فرض کنید می‌خواهید پروژه‌ای را که قبلاً شروع کرده‌اید، تمدید کنید، در این مورد احتمالاً در حال به حداکثر رساندن ظرفیت آداپتور خود هستید. در این مورد، کاری که می خواهید انجام دهید این است که تقویت کننده خود را در پروژه خود نصب کنید، آن را به یک آداپتور برق اضافی وصل کنید، سپس آن آداپتور را به یک پریز وصل کنید. اگر پروژه جدیدی را شروع می‌کنید، هوشمندانه‌تر است که از قبل برنامه‌ریزی کنید و یک آداپتور برق تهیه کنید که به اندازه کافی قوی باشد تا تمام ریسه های شما را تغذیه کند و از سیم‌های گسترش ما برای اتصال آداپتور به تقویت‌کننده‌های خود استفاده کنید!

بیشتر بخوانید
12 روش که ریسه های LED می توانند درخشان کننده فضای شما باشند

۵٫ آیا می توانم از باتری ماشین/قایق/موتور سیکلت ۱۲ ولتی خود برای تامین برق ریسه های LED خود استفاده کنم؟

ما می دانیم که علاقه مندان به LED ما ممکن است بخواهند ریسه های خود را مستقیماً به باتری وسیله نقلیه خود وصل کنند، اما مراقب باشید. حتی اگر باتری شما ۱۲ ولت باشد، ممکن است در حین رانندگی و استفاده از سایر وسایل الکترونیکی نوسان داشته باشد. برای ایمن نگه داشتن ال ای دی های خود و خود، قبل از نصب ریسه ها مطمئن شوید که ولتاژ واقعاً ۱۲ ولت است. اگر متوجه شدید که برق نوسان دارد، می‌توانید از «مبدل کاهنده DC» یا «محدود کننده ولتاژ» برای اطمینان از ایمنی استفاده کنید و مطمئن شوید که ریسه هایشما در معرض برق زیاد قرار ندارند.

امیدواریم در این مقاله از نحوه روشن کردن ریسه های نواری LED استفاده کرده باشید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست