نورپردازی داخلی، نگرانی ها و راه کارها

نورپردازی داخلی، نگرانی ها و راه کارها

فهرست محتوا

۱٫ چه نوع نوار LED برای یک برنامه روشنایی برجسته داخلی بهترین است؟

برای نورپردازی داخل ساختمان، روشنایی یکپارچه تر و یکنواخت تر بهترین انتخاب است. نوارهای LED با چگالی و تراکم معمولی SMD 2835 ما بهترین گزینه برای شما خواهد بود که در رنگ سفید سرد یا گرم برای اکثر نورپردازی های برجسته موجود است. در صورتی که این اولین تلاش شما برای استفاده از LED است، SMD فقط به معنای دستگاه نصب سطحی است و ۲۸۳۵ فقط ابعاد خود LED است. ۲۸۳۵ ال ای دی کوچک هستند، و بنابراین می توان آنها را در نوارهای ما نزدیکتر به هم گروه بندی طبقه بندی کرد تا جلوه ای یکپارچه نورپردازی شود. بیایید بگوییم که می‌خواهید چیزی کمی بزرگ‌تر نشان دهید، نوارهای LED SMD 5050 ما روشن‌تر از همتایان کوچک‌تر ۲۸۳۵ خود هستند. علاوه بر دو رنگ سفید، چراغ های نوار LED 5050 ما می توانند در نوارهای RGB (چند رنگ) نیز ارائه شوند!

۲٫ چه نوع ریسه ی LED و با چه رنگی برای آشپزخانه من توصیه می شود؟

دو نوع نور مورد نیاز آشپز خانه

 

در حالی که به وضوح می توانید آشپزخانه خود را با هر رنگی از رنگین کمان روشن کنید، پیشنهاد می کنیم از سفید گرم یا سرد برای برجسته کردن آشپزخانه خود استفاده کنید. حالا می دانم به چه فکر می کنید، چه تفاوتی دارد درست است؟ خب بذار بهت بگم سفید گرم نوعی نورپردازی است که احتمالاً در خانه، محل کار یا واقعاً هر جای دیگری به آن عادت دارید. این به این دلیل است که رنگ سفید گرم با نور یک لامپ رشته‌ای یا هالوژن معمولی مطابقت دارد، اما LED‌های ما نسبت به فناوری‌های قدیمی‌تر انرژی کارآمدتری دارند. بنابراین اگر به دنبال یک حس مد قدیمی برای استفاده از چوب و کاشی خود هستید، اما بدون اتلاف انرژی مد قدیمی، رنگ سفید گرم بهترین گزینه است. شاید آشپزخانه مدرن تری در ذهن داشته باشید؟ خوب اینجاست که رنگ سفید سرد وارد بازی می شود. می بینید، سفید سرد نور روشن تری است، شبیه به فضای باز یا “نور روز”. این رنگ برای وسایل فلزی براق و رویه های سنگی (گرانیت مورد علاقه شخصی من است) آشپزخانه به سبک مدرن بهتر است.

بیشتر بخوانید
آیا ریسه ال ای دی ۱۲ ولت، می‌تواند با ولتاژ کمتر از 12 ولت کار کند؟

۳٫ چگونه ریسه های نوار LED را روی کابینت آشپزخانه بچسبانم؟

نوارها دارای پشتی چسبی هستند که باید برای نگه داشتن آنها روی کابینت شما مناسب باشد. با این حال، باید تاکید کرد که سطحی که نوارهای خود را به آن وصل می کنید باید تمیز، خشک و صاف باشد. این بدان معناست که متأسفانه نمی‌توانید LED‌ها را روی زمین کثیف  محکم بچسبانید .برای چسباندن در این سطوح نیاز به تقویت دارد.

۴٫ چگونه ریسه های نوار LED خود را روشن کنم؟

نکته ای که در مورد ال ای دی ها وجود دارد این است که از برق DC کارآمدتری استفاده می کنند، اما اکثر خانه ها با برق AC وصل می شوند.  کیت های ریسه های نور LED ما  اغلب (با یک آداپتور برق ۱۲ ولت DC) در برخی محصولات نیز به صورت محصولی جداگانه ارائه می شود که مستقیماً به هر پریز دیواری استاندارد وصل می شود. .

۵٫ آیا می توانم نور ریسه های ال ای دی را کم نور تر کرد؟

شک نکنید که اینطوره! همه چراغ‌های نواری ما را می‌توان به روش‌های مختلف تا حدودی کم‌نور یا روشن کرد. ابتدایی ترین راه برای کم نور کردن چراغ های نواری استفاده از آداپتور برق استاندارد و یکی از دیمرهای ۱۲ ولتی ما برای نوارهای LED است. اگر نوار شما یکی از نوارهای نور LED RGB ما است، کنترل از راه دور می تواند حالت انیمیشن، رنگ، سرعت و طول نوار شما را نیز کنترل کند! ما دو نوع کنترل کنترلر IR RGB و محصول کنترلر RF RGB را برای این هدف تولید کرده ایم.

بیشتر بخوانید
نحوه کنترل ریسه های ال ای دی RGB

۶٫ آیا می توانم از چراغ های نواری خود با سوئیچ دیمر دیواری موجود استفاده کنم؟

مطمئناً، اما به جای استفاده از آداپتور برق استاندارد، به یک درایور قابل تنظیم نیاز دارید. اینها را می توان با هر یک از نوارهای LED تک رنگ و یک سوئیچ دیمر سازگار استفاده کرد. برای اینکه ببینید آیا سوئیچ دیمر شما با یک درایور قابل تنظیم کار می کند یا خیر، باید اینجا را بررسی کنید. امیدواریم پروژه شما با درایور تنظیم‌کننده نور کار کند، و مثل همیشه، ما اینجا هستیم تا با هر گونه نگرانی به شما کمک کنیم. لازم به ذکر است تمام محصولات لوپ لایت از اتصال دیمر پشتیبانی میکنند.

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست