نحوه کنترل ریسه های ال ای دی RGB

نحوه کنترل ریسه های ال ای دی RGB

۱٫ کدام کنترلر RGB می تواند چندین چراغ نوار LED را کنترل کند؟

در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم که همه کنترل کننده های نوار نور LED RGB ما قادر به کنترل چندین نوار به طور همزمان هستند! با این حال، همه کنترل‌کننده‌های LED یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین قبل از انتخاب یک کنترل‌کننده LED که مناسب شماست، باید چند نکته را بدانید. همه کنترل‌کننده‌های نوار نور LED ما قادر به کنترل چندین نوار نور LED هستند که همگی به یک گیرنده و منبع تغذیه متصل هستند، اما برخی از کنترل‌کننده‌های LED تنها در صورتی می‌توانند چندین نوار نور LED را کنترل کنند که همه آنها به هم متصل باشند. همچنین، اگر می خواهید چندین نوار نور LED را به هم متصل کنید، حتماً به یاد داشته باشید که از تقویت کننده های نور نوار LED به درستی استفاده کنید! بنابراین در حالی که برخی از کنترل‌کننده‌های ما فقط می‌توانند نوارهای نور LED را کنترل کنند که همه به هم متصل هستند، ما برخی از کنترل‌کننده‌های LED داریم که می‌توانند مناطق نور مستقل را کنترل کنند.

۲٫ کدام کنترلرهای RGB می توانند بخش های نور مستقل را در ریسه  را کنترل کنند؟

احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است، اما پاسخ آن برای شما آسان خواهد بود، زیرا من فقط به شما می گویم! ما چند کنترلر نوار نور LED مختلف داریم که همگی قادر به کنترل مناطق نور مستقل هستند. با این حال، این کنترل‌کننده‌های LED همگی روش منحصربفرد خود را برای کنترل مناطق دارند، بنابراین ما آن را کنترل‌کننده به کنترل تقسیم می‌کنیم تا دقیقاً بدانید کدام یک برای پروژه شما مناسب است.  احتمالاً باید به شما بگویم که کدام کنترلرهای LED می توانند آنچه را که می خواهید انجام دهند!

بیشتر بخوانید
تفاوت لامپ رشد گیاه با لامپ معمولی

اگر سوالی در خصوص کنترل های تولیدی لوپ لایت دارید لطفا از طریق پشتیبانی آن را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست