برای اجرای پروژه ام به چند لومن نیاز دارم؟

برای اجرای پروژه ام به چند لومن نیاز دارم؟

هدف ما از نوشتن چنین مقالاتی این است که ما بتوانیم به رایج‌ترین سوالات و نگرانی‌هایی شما در مورد نوارهای LED پاسخ دهیم. با ارائه نظرات خود به ما در بهبود مطالب یاری کنید

موضوع اصلی این مقاله این است که چگونه برای اجرای پروژه خود بفهمید به چند لومن نور نیاز دارید.

ممکن است آخرین باری که نیاز به نورپردازی فضایی داشتید به ذهنتان خطور کرده باشد. چند لومن کافی است؟ اکثر مردم احتمالاً فقط فکر می کنند، “من باید چند چراغ بگیرم”، اما نورهای مختلف مقادیر متفاوتی از لومن را منتشر می کنند! بنابراین این مقاله به چند مورد از محل های مشترکی که ممکن است نیاز به نورپردازی داشته باشید و تعداد لومنی که نیاز دارید می پردازیم. ما قرار است در لوکس اندازه گیری کنیم، که به سادگی لومن در هر متر مربع است (در صورت تمایل می توانید از یک یارد مربع استفاده کنید، آنها برای اندازه گیری های ما به اندازه کافی نزدیک هستند.

فهرست محتوا

۱٫ خانه

در خانه هایمان، معلوم است که دوست داریم ببینیم، اما نیازی به کور شدن نداریم! بنابراین، خانه‌ها معمولاً به لوکس کمتری نسبت به مناطق دیگر نیاز دارند، به طور متوسط حدود ۱۵۰ لوکس (به یاد داشته باشید، این بدان معناست که شما حدود ۱۵۰ لومن در هر متر مربع می‌خواهید!) ریسه های ال ای دی ما اغلب توان تولیدی بیشتری را تولید می‌کنند از بخش محصولات و فیلتر گذاری بر روی شار نوری میتوانید مقدار مناسب را پیدا کنید. چراغ های نوار LED برای روشنایی یک متر مربع از فضای داخلی خانه مناسب است.

بیشتر بخوانید
موارد مهم برای تعمیر و نگهداری ریسه های LED

۲٫ دفتر

ما هنگام کار نور بیشتری می خواهیم، و این طبیعی است، ما نمی خواهیم هیچ جزئیاتی را از دست بدهیم! بنابراین برای اکثر محیط های اداری (یا سایر محیط های کاری، حتی کلاس های درس!) بسته به شدت کار، بین ۲۵۰ لوکس تا ۵۰۰ لوکس می خواهید. بنابراین، در حالی که ریسه ها نوار بیس لاین و لو لاین لوپ لایت می‌توانند برای رده‌های پایین و میان‌رده آن طیف به خوبی کار کنند انتهای بالایی آن طیف، در حدود ۵۰۰ لوکس، به چیزی نیاز دارد.

۳٫ گاراژ یا مکان های مشابه

اگر متوجه می‌شوید که کارهای مکانیکی زیادی انجام می‌دهید، پس نور بیشتری می‌خواهید تا جزئیات جزئی را ببینید که در صورت عدم مشاهده، می‌توانند به طور بالقوه باعث ایجاد مشکل در جاده شوند. این نوع مناطق معمولاً کمتر از ۱۰۰۰ لوکس نیاز ندارند. خوشبختانه، نوار نور بیس لاین برای این کاربردها عالی است، زیرا همانطور که در بالا توضیح دادیم، آنها نزدیک به ۱۰۰۰ لومنو بیشتر برای هر فوت نوار نور می دهند.

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست