آیا می توانم کنترل LED خود را تعمیر کنم؟

آیا می توانم کنترل LED خود را تعمیر کنم؟

فهرست محتوا

عیب یابی ریموت LED

در حالی که اکثر دارندگان کنترل LED هرگز با محصول خود مشکلی ندارند، برخی از دارندگان ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. این مجموعه عیب یابی برای آنهاست. اگر کنترل LED شما مشکلی ایجاد کند، به یک راه حل ساده برای رفع مشکل می پردازیم. روش زیر یک روش چهار مرحله ای (واقعاً سه!) است که باید اکثر مشکلات کنترل شما را برطرف کند!

۱٫ یک پیچ گوشتی کوچک یا ابزار مشابه تهیه کنید.

گفتم واقعاً سه مرحله بود، اما مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، اطمینان از داشتن تجهیزات مناسب!

۲٫ صفحه کلید را بردارید

نگران ریموت خود نباشید، حذف فقط موقتی است! می بینید، اکثر کنترل از راه دور LED در واقع فقط یک صفحه کلید پلاستیکی انعطاف پذیر و یک برد مدار هستند. بنابراین کاری که می خواهید انجام دهید این است که به آرامی پیچ گوشتی یا ابزار نازک خود را به گوشه ای از ریموت کنترل کنید، من یکی از گوشه های پایین را توصیه می کنم. هنگامی که گوشه صفحه کلید را بیرون آوردید، به آرامی آن را جدا کنید. نگران نباشید، دوباره روشن می شود، مشکلی نیست!

۳٫ هر گونه ذرات معلق یا زباله را تمیز کنید

اگر گرد و غبار، کثیفی، مو، پنیر، شن یا سایر زباله ها به ریموت کنترل شما وارد شود، می تواند باعث مشکلات شما شود. آن را با دستمال، پارچه خشک یا مشابه آن تمیز کنید. حتماً پشت صفحه‌کلید را نیز بررسی کنید، ممکن است قسمت پشتی چسب مقداری گرد و غبار را که در مرحله ۲ به همراه داشت، گرفته باشد. از آب یا محصولات تمیزکننده برای از بین بردن کثیفی یا زباله استفاده نکنید. هر گونه رطوبت می تواند مشکلات جدیدی ایجاد کند، بنابراین مطمئن شوید که برد مدار تمیز بماند!

بیشتر بخوانید
راه پله های ساختمان را چطور نورپردازی کنم ؟

۴٫ صفحه کلید خود را دوباره به مدار مدار متصل کنید.

دکمه های روی صفحه کلید را با حسگرهای مناسب خود روی برد مدار تراز کنید. هنگامی که همه چیز به درستی تنظیم شد، به آرامی صفحه کلید را دوباره اعمال کنید. پشتی چسب روی صفحه کلید تنها چیزی است که برای اتصال مجدد آن نیاز دارید، بدون نیاز به ابزار یا لوازم دیگری!

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست