آیا می توانیم در حمام از ریسه ال ای دی استفاده کنیم ؟

آیا می توانیم در حمام از ریسه ال ای دی استفاده کنیم ؟

وقتی می خواهید حمام را روشن کنید، ترکیب فضاهای مختلف مهم است. حمام فضایی است که در آن به شفافیت نور سرد و گرمای رنگ‌های آرام‌تر نیاز داریم. به عنوان مثال، قسمت های حمام یا وان حمام، مناطقی برای آرامش هستند که در آن راحتی و آرامش باید حاکم باشد.

فهرست محتوا

از چه منبع روشنایی اصلی در حمام استفاده می شود؟

به طور معمول، در حمام، استفاده از منبع نور اصلی برای تمام متر مربع بسیار رایج است. توصیه این است که این منبع روشنایی فردی با چندین منبع با وات کمتر که در مکان های ضروری توزیع شده است جایگزین شود.

لامپ های LED را می توان روی آینه ها قرار داد (همیشه با حفاظت IP65 مورد نیاز). توصیه می شود منابع نوری حدود ۷ وات و جهت دار نصب شوند تا بتوان نور را به سمت نقاط مورد نظر هدایت کرد.

ریسه LED یک منبع نور غیر مستقیم هستند

ریسه LED برای روشنایی غیرمستقیم ایده آل هستند زیرا هنگام نصب آنها تطبیق پذیری بیشتری را میسر می کنند. مکان های زیادی وجود دارد که می توان آنها را نصب کرد، به عنوان مثال، یک روش جذاب و بسیار مفید برای استفاده از ریسه LED، قرار دادن آنها در پشت آینه های حمام است. بنابراین نورپردازی می تواند به عنوان یک عنصر تزئینی عمل کند. یکی دیگر از موارد استفاده بسیار مکرر، قرار دادن نوارهای LED در اطراف محیط حمام یا در محیط پایین مبلمان حمام است. بنابراین ما یک منبع نور غیرمستقیم داریم که وقتی کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم به منبع نور قوی وابسته نیست، می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید
ویژگی ریسه LED چیست؟

برای این منظور هم می توان از نوارهای ۱۲/۲۴ VDC و هم از نوارهای ۲۲۰ VAC استفاده کرد. توصیه حرفه ای ما این است که از اولین ها استفاده کنید زیرا کار در ولتاژ پایین از حوادث جدی احتمالی جلوگیری می کند.لامپ های دیواری LED، مجموعه ای عالی از زیبایی شناسی و روشنایی اتصالات ال‌ای‌دی ایده‌ای بدیع است که با ترکیب دو ویژگی بسیار مهم، زیبایی‌شناسی و نورپردازی، سبکی منحصر به فرد به طراحی و همچنین نورپردازی حمام ما ارائه می‌دهد.

آیا می توانیم در حمام از ریسه ال ای دی استفاده کنیم ؟

مورد اول، یراق آلاتی که معمولاً در حمام ها قرار می گیرند کوچک هستند و با مبلمان نصب شده مطابقت دارند. شما می توانید طرح ها و رنگ های زیادی را پیدا کنید که می تواند با طرح اصلی حمام ما مطابقت داشته باشد.

مورد دوم شاید مهم ترین باشد. این نوع چراغ دیواری معمولاً در مکان هایی نصب می شود که به منبع نور اضافی نیاز است و در زمان های خاصی که کار دقیق تری انجام می دهیم استفاده می شود. این مکان معمولا نزدیک آینه ها یا کمدهایی است که ما به آن نور اضافی نیاز داریم.

چه کسی گفته است که ما نمی توانیم روشنایی داخل دوش داشته باشیم؟

معرفی تکنولوژی LED محصولات زیادی را توسعه داده است که می تواند به ما کمک کند تا با نورپردازی بازی کنیم. در این مورد، ترکیب برق و نور ممکن است خطرناک به نظر برسد، اما هیچ چیز دور از واقعیت نیست. ترکیبی از نوارهای LED با حفاظت IP68 (غرق در آب) و دوش می تواند به ما کمک کند تا در هنگام دوش گرفتن، فضای آرامش بیشتری ایجاد کنیم. علاوه بر این، با جایگزین RGB این نوع نوارها، می توانیم مزایای رنگ درمانی و نورپردازی LED را با هم ترکیب کنیم.

بیشتر بخوانید
دسته بندی کلی انواع ال ای دی نواری و تفاوت های آن ها

اگر می خواهید نوارهای LED را در حمام نصب کنید، باید دو شرط را رعایت کنید: آنها باید IP68 باشند و با ولتاژ ۱۲ VDC کار کنند. اولین مورد عقل سلیم به دلیل رابطه بد بین برق و آب است. مورد دوم مربوط به مورد اول است و مربوط به تنش توصیه شده در مناطق کاری با رطوبت، مانند حمام است. کار در تاسیسات برق فشار ضعیف همیشه برای جلوگیری از حوادث توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست