ال ای دی نواری چسبی [کاربرد و نحوه استفاده]

ریسه نواری لوپ لایت چسبی

ال ای دی نواری چسبی، با توجه به ویژگی‌های منحصر به‌ فرد خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای نورپردازی مدرن و کارآمد به حساب می‌آید. این محصول با انعطاف‌پذیری و تنوع کاربردی، انتخابی مناسب برای هر نوع نورپردازی داخلی و خارجی به‌ شمار رفته و با ایجاد فضایی زیبا و جذاب، جلوه‌ای ویژه به محیط می‌بخشد.

برند لوپ لایت در ساخت ریسه نواری مدل چسبی، از بهترین چسب موجود در بازار استفاده کرده است تا علاوه بر روشنایی زیاد، قدرت چسبندگی بالایی را برای شما به ارمغان آورد. در ادامه بیشتر به جزئیات، کاربرد و نحوه استفاده از این محصول می‌پردازیم.

ویژگی‌های ال ای دی نواری پشت چسب دار

ویژگی‌های بی‌شمار این محصول، باعث می‌شود که ال‌ ای‌ دی نواری چسبی انتخابی عالی برای روشنایی دکوراتیو و کاربردهای مختلف در فضای داخلی و خارجی باشد. به همین منظور قصد داریم ابتدا آن‌ها را بررسی کرده و بهترین ریسه ال ای دی نواری را به شما معرفی کنیم.

انعطاف پذیری بالا

به دلیل ساختار نرم و انعطاف‌پذیر بدنه ریسه، ال ای دی نواری را می‌توانید به راحتی بر روی سطوح صاف یا منحنی مانند لبه‌های قوس‌دار و ستون‌ها نصب نمایید. همچنین به دلیل قابلیت انحنای نوار، می‌توانید طراحی‌های خلاقانه‌ای و اشکال نوری خاصی را برای محیط خود ایجاد کنید. این ریسه پس از جدایی از سطح نیز به حالت اولیه خود برگشته و تغییر شکل نمی‌دهد.

نصب آسان و بدون تجهیزات

نصب ریسه نواری ال‌ ای‌ دی بسیار ساده و سریع است. در واقع با داشتن ریسه ال ای دی نواری از نوع چسب دار، دیکر نیازی به تجهیزات جانبی مانند بست پشتی و… ندارید. برای نصب آن فقط کافیست چسب را از پشت ریسه جدا کرده و مابقی مراحل نصب را رعایت کنید.

کاربرد و نحوه نصب آسان ریسه نواری

تنوع رنگی ریسه

به کارگیری انواع مختلفی از رنگ‌های ریسه در اجرای نورپردازی، روح و جلوه‌ای خاص را به محیط شما اضافه می‌کند. به همین دلیل ریسه‌های نواری با رنگ‌های متنوع برای نصب در انواع مکان‌ها انتخاب مناسبی هستند و استفاده از رنگ‌های انبه‌ای، آفتابی، نچرال و… نورپردازی شیک و جذابی را در محیط شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید  موارد مهم برای تعمیر و نگهداری ریسه های LED

نور یکنواخت با مصرف بهینه برق

چراغ ال ای دی نواری سقفی با چیپ LED به کار رفته در آن، سبب صرفه جویی در مصرف برق شده و مقدار بهینه‌ای از جریان را استفاده می‌کند. این مورد به کاهش هزینه‌های جانبی شما نیز کمک بسیار زیادی می‌کند. پس دیگر با قبوض برق فضایی خداحافظی کنید!

ریسه ال ای دی نواری چسبی لوپ لایت

ریسه ال ای دی نواری چسبی لوپ لایت

نوار ال ای دی چسبی لوپ لایت با نام تجاری Low Line، علاوه بر ویژگی‌هایی که اشاره کردیم، شاخص‌های ممتاز دیگری را نیز شامل می‌شود. شار نوری بالا و رنگ نورهای متنوع این محصول، نورپردازی تزئینی و در عین حال روشنایی زیاد را در محیط شما به تصویر می‌کشد. انواع ریسه نواری در تراکم‌های ۶۰، ۱۲۰، ۲۰۴ و ۲۴۰ با ولتاژهای مصرفی ۱۲ ولت و ۲۴ ولت از این برند موجود ‌می‌باشد.

این ریسه با بهره‌گیری از تکنولوژی بدون سیم (non-wired) مشکلات ریسه‌های قدیمی را برطرف کرده و مدار یک تکه آن سبب قطعی ریسه نمی‌شود. بنابراین ریسه نواری شما از طول عمر بالایی برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز آن، استفاده از چسب بسیار قوی از برند ۳M است که به شما اطمینان می‌دهد ریسه به طور محکم و بادوام بر روی سطوح مختلف مانند دیوارها، سقف‌ها و حتی سطوح منحنی نصب می‌شود.

همچنین، گارانتی ۳ ساله بی‌قید و شرط لوپ لایت تضمینی بر کیفیت و اعتبار بالای این محصول است. در واقع شما می‌توانید با خیال راحت از این ریسه در پروژه‌های نورپردازی استفاده کنید و در صورت بروز هرگونه مشکلی از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید  ریسه‌های ال ای دی نواری - هر آنچه که باید قبل از خرید بدانید

کاربردهای ال ای دی نواری پر نور

کاربردهای متنوع این ریسه‌ نوری با قابلیت برش از دیگر نقاط قوت آن است؛ از نورپردازی داخلی منزل و آشپزخانه گرفته تا استفاده در فضاهای تفریحی و نمایشگاهی، رستوران‌ها و… ریسه لوپ لایت با طراحی زیبا و کیفیت بالا انتخابی ایده‌آل برای هر محیطی است. برخی از استفاده‌های دیگر ریسه نواری را یادآوری کنیم:

نصب و کاربردی نواری لوپ لایت

  • سقف کاذب: استفاده در سقف‌های کاذب پذیرایی منزل برای ایجاد نورپردازی مخفی.
  • دیوارها: ایجاد جلوه‌های نوری در دیوارهای سالن پذیرایی، اتاق خواب و دیگر فضاها.
  • راه‌پله‌ها: نصب ریسه‌ها در کنار و زیر پله‌ها برای زیبایی و افزایش ایمنی افراد.
  • زیر کابینت: برای مدرن و روشن کردن فضای زیر کابینت‌ها و سطوح کار.
  • بالای تخت خواب: ایجاد نور ملایم و آرام‌بخش برای افراد هنگام شب و تاریکی.
  • ویترین مغازه‌ها: ریسه‌های ال‌ ای‌ دی گزینه‌ای عالی برای جلب توجه به محصولات در ویترین‌ هستند.
  • حیاط و باغ: برای نورپردازی محوطه و فضاهای باز.
  • آینه‌ها: استفاده در اطراف آینه‌ها برای نورپردازی ملایم و کاربردی.

نحوه نصب ال ای دی نواری چسبی

در بخش‌های قبل، در مورد ریسه نواری ممتاز توضیح دادیم. اکنون پس از تهیه ال ای دی نواری ۱۲ ولت یا ۲۴ ولت نوبت به نصب آن می‌رسد. همانطور که گفتیم، نحوه نصب ریسه ال ای دی نواری بسیار آسان است و برای تعبیه صحیح باید مراحل زیر را طی کنید:

نحوه نصب ریسه نواری ال ای دی چسبی

  1. لامپ ال ای دی نواری مناسبی را خریداری کرده و مکانی را برای نصب آن در نظر بگیرید.
  2. سپس، لوازم جانبی مورد نیاز ریسه مانند یکسوکننده، رابط و منبع تغذیه را بر روی ریسه تعبیه نمایید.
  3. سطح مورد نظر را تمیز و خشک کنید تا از چسبیدن مناسب نوار به سطح اطمینان حاصل شود.
  4. نوار چسب پشتی را به آرامی جدا کرده و همزمان ریسه را نصب کنید.
  5. در مرحله آخر، اتصال ریسه‌ها به برق و تست را انجام داده تا مطمئن شوید که تمامی اتصالات به درستی انجام شده و نوارها به خوبی روشن می‌شوند.

قیمت ال ای دی نواری چسبی

جهت اطلاع از قیمت ال ای دی نواری چسبی و دیگر محصولات روشنایی لوپ لایت، می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگان فروش لوپ لایت در سراسر کشور مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  چگونه ریسه را به دیوار و سقف وصل کنیم؟
دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید