اولین سمینار فنی و آموزشی لوپ لایت در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ و در گرند هتل فردوسی تهران برگزار شد. در این مراسم لوپ لایت میزبان حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان فروش و فعالان صنعت برق بود و فرصتی پیش آمد تا در زمینه نورپردازی، آخرین نوآوری‌های خود را معرفی کرده و نگاه عمیق‌تری به محصولات باکیفیت خود داشته باشد. از آنجایی که اولین سمینار آموزشی ریسه در ایران توسط لوپ لایت برگزار گردید، علاوه بر معرفی محصولات، نکات و آموزش‌های فنی و کاربردی نیز ارائه شد. این آموزش‌ها به نمایندگان فروش و مجریان پروژه‌ها کمک می‌کند تا بتوانند بهترین مشاوره‌ را برای نصب ریسه به مشتریان خود ارائه داده و از حداکثر پتانسیل محصولات بهره‌مند شوند.

لوپ لایت در این رویداد با نگاهی به برنامه‌های آینده، حضور در نمایشگاه صنعت برق تهران و معرفی محصولات جدید را نیز اعلام کرد. تقدیر از نمایندگان برتر، اهدای جوایز نفیس به شرکت کنندگان، برگزاری برنامه‌های مفرح و اطلاع رسانی در رابطه با کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای آینده از دیگر برنامه‌های همایش فنی و آموزشی لوپ لایت بود.

آنچه در سمینار لوپ لایت گذشت

هدف اصلی اولین سمینار فنی و آموزشی لوپ لایت، ارائه آموزش‌های تخصصی مربوطه و معرفی ریسه‌های باکیفیت این برند بود. همایش با سخنرانی جناب آقای مهندس چرخکار، مدیرعامل شرکت نیک تاب نور یزد آغاز شد. ایشان با اشاره بر آنچه که از ابتدا تاکنون در شکل‌گیری و موفقیت لوپ لایت نقش داشته است صحبت کردند؛ در ادامه به معرفی ویژگی‌های شاخص ریسه‌ها نظیر کیفیت فوق العاده، ۳ سال گارانتی پس از فروش، دارای گواهینامه‌های بین‌المللی CE، استفاده از تکنولوژی بدون سیم و … پرداختند و برای چالش‌هایی که افراد فعال در حوزه نورپردازی با آن روبرو هستند، راه‌حل‌های کاربردی ارائه نمودند.

مدیر عامل برند لوپ لایت

همچنین درباره تغییرات اعمال شده در محصولات لوپ لایت بر اساس بازخوردها و تعامل با مشتریان، توضیحاتی ارائه کردند. کاهش عرض ریسه نواری لوپ لایت به منظور امکان قرار گرفتن در لاینرهای فوق باریک و اصلاح ساخت محصولات جانبی نظیر کانکتور، نمونه‌ای از این موارد مهم بود. ایشان همچنین تاکید داشتند که پیشرفت محصولات لوپ لایت نتیجه همکاری نزدیک با فعالان حوزه نورپردازی و درک نیازهای واقعی آن‌ها است.

در ادامه سمینار، نکات کلیدی در رابطه با نصب و استفاده صحیح از ریسه‌های لوپ لایت بیان شد. برای مثال عدم استفاده از چسب یک دو سه و چسب قطره‌ای برای چسباندن ریسه‌ها (به دلیل ایجاد تغییر رنگ ریسه)، استفاده از چسب سیلیکون کافوتر و… از سری نکات مهم استفاده از ریسه‌ها بود. ریسه‌های متنوع لوپ لایت با ۳ سال ضمانت پس از فروش که خیال مصرف کننده را از کیفیت آن آسوده می‌کند و برای خلق فضاهایی با نورپردازی منحصر به فرد تولید شده‌اند. این محصولات استانداردهای جدیدی در کیفیت، کارایی و سهولت نصب در بازار نورپردازی ایجاد کرده‌اند.

مباحث فنی تخصصی لوپ لایت

لوپ لایت، پیش‌رو به سوی آینده نورپردازی

در طی ۷ ساعت برگزاری این جلسه، علاوه بر ارائه‌های فنی و تبادل نظر میان شرکت‌ کنندگان که نشان‌دهنده عطش یادگیری و تعامل در این صنعت بود، تیم لوپ لایت با افتخار، از برنامه‌های آتی خود رونمایی کرد و درباره محصولات جدیدی که قرار است در آینده معرفی شوند، اطلاعاتی ارائه داد. راه اندازی خط‌ تولید با ظرفیت ۱۰۰ درصدی، اقدام به تولیدات انبوه در آینده‌ای نزدیک، تامین بخش بزرگی از نیاز بازار داخلی و ورود به بازار خارجی و صادرات ریسه، تنها قسمت کوچکی از برنامه‌های آینده لوپ لایت در مسیر توسعه روشنایی بود.

سمینار تخصصی و آموزشی لوپ لایت

در این سمینار همچنین به معرفی ریسه جدید Blue Line2، که نسل پیشرفته‌تری از ریسه‌های ممتاز Blue Line است، پرداخته شد. این محصول با بهبود ساختار و طراحی مدرن، گزینه مناسبی برای افرادی که به دنبال ایجاد نورپردازی جذاب و در عین حال مقاومت کششی چندین برابر بیشتر هستند، می‌باشد که در بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت برق تهران، رونمایی می‌شود.

انتظار می‌رود که ریسه Blue Line2 به یکی از انتخاب‌های اصلی متخصصان و طراحان در پروژه‌های نورپردازی تبدیل شود و تجربه‌ای متفاوت را برای مشتریان عزیز لوپ لایت به ارمغان بیاورد. مسیر روشن آینده با لوپ لایت و محصولاتی که نوید بخش توسعه‌ای جدید در بازار نورپردازی هستند، رقم می‌خورد.

تقدیر از نمایندگان برتر تهران و البرز

در اولین سمینار تخصصی و آموزشی لوپ لایت، همچنین از نمایندگان برگزیده استان تهران و البرز بابت تلاش‌های بسیار و موفقیت‌هایشان در فروش و معرفی محصولات لوپ لایت، تقدیر و تشکر شد. لوپ لایت بر این باور است که موفقیت این نمایندگان، موفقیت کل برند را به همراه دارد و به همین دلیل، همواره به ارتقاء و تقویت این ارتباطات اهمیت می‌دهد. این سمینار به‌ عنوان نقطه عطفی در مسیر همکاری‌های آینده میان لوپ لایت و نمایندگان محترم فروش شناخته می‌شود و امید است که با تداوم این رویدادها در دیگر استان‌های کشور، سطح دانش و تخصص صنعت نورپردازی در سراسر ایران بزرگ افزایش یابد. اسامی نمایندگان برگزیده به شرح زیر است.

نمایندگی لوپ لایت

نمایندگان محترم استان تهران:

  • جناب آقای مهران حبیب نژاد فروشگاه اریس لایتینگ
  • جناب آقای علی اصغرپور فروشگاه الکتروشید
  • جناب آقای محسن شرفی فروشگاه نورستان
  • جناب آقایان بیگدلی و خرمی فروشگاه پیشتاز نور

نمایندگان محترم استان البرز:

  • جناب آقای علی پوریوسفی فروشگاه یزد الکتریک
  • جناب آقای سلیمانی فروشگاه مهتاب

از نوآوری‌ ریسه‌ها تا ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری

لوپ لایت به غیر از ارائه آموزش‌های تخصصی، با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و زندگی سالم، ۱۰ دستگاه دوچرخه به قید قرعه به حاضرین همایش اهدا کرد. همچنین جوایز نفیس متنوعی نیز به دیگر حضار تعلق گرفت و فضای سمینار آکنده از برنامه‌ها و لحظات شادی بود که برای مهمانان تدارک دیده شده بود.

اهدای دوچرخه به برندگان قرعه کشی لوپ لایت

رویدادها و کارگاه‌های آموزشی پیش رو

یکی دیگر از بخش‌های سمینار، اشاره‌ به رویدادهای آینده و اطلاع‌رسانی کارگاه‌های آموزشی بود که قرار است در شهرهای مختلف برگزار شود. این کارگاه‌ها در کنار مقالات آموزشی لوپ لایت، به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را به‌روز کنند و با آخرین تکنیک‌های نصب و نورپردازی آشنا شوند. با اعلام برنامه‌های آینده برای برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، لوپ لایت نشان داد که به‌طور مداوم در پی ارتقاء سطح علمی و فنی جامعه خود است.

سمینار فنی تخصصی لوپ لایت

پایان مراسم و عکس یادگاری

اولین سمینار فنی و آموزشی ریسه توسط تیم تخصصی لوپ لایت به خوبی مدیریت و برگزاری شد. در انتها نیز با پذیرایی دوستانه و عکس یادگاری به پایان رسید. اما پیام آن روشن بود: یک جریان همیشه روشن توسط تیم لوپ لایت متشکل از مدیران خبره، متخصصان و مهندسان زبردست، واحد منابع انسانی پرتلاش در کنار نمایندگان محترم و اعتماد مصرف کنندگان تحقق می‌یابد.

تیم تخصصی لوپ لایت

دسته بندی ها: رویدادها

مطالب مرتبط

ال ای دی نواری چسبی [کاربرد و نحوه استفاده]
نورپردازی اتاق گیمینگ [🖐 ایده با ریسه گیمینگ]

آخرین مطالب لوپ لایت

نظرتان را در رابطه با این مقاله بنویسید

همایش تخصصی لوپ لایت

اولین سمینار فنی و آموزشی لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید