۱۲ روش که ریسه های LED می توانند درخشان کننده فضای شما باشند

ریسه نوری در کشو

ریسه های LED، منابع نوری کم مصرفی هستند که سال ها دوام می آورند. این ریسه ها انعطاف پذیری فوق العاده ای برای فضای شما ایجاد می کنند. در این مقاله ۱۲ روش که ریسه های LED می توانند درخشان کننده فضای شما باشند، بیان می شود.

کاربرد ریسه های LED

  • ریسه های LED برای قفسه های آشپزخانه نور برجسته عالی ایجاد می کنند. نمای باریک آن ها را برای این کاربرد ایده آل می کند.
  • چراغ های سقفی فرو رفته منبع اصلی روشنایی در بسیاری از آشپزخانه ها هستند. به طور سنتی، آنها از هالوژن یا سایر منابع رشته ای استفاده می کنند. پیشنهاد ما به شما این است که این وسایل را به راحتی و با قیمت مناسب تری با LED های با دوام و کم مصرف جایگزین کنید. جالب است که بدانید که برخی چراغ های LED می توانند تا ۲۰ سال دوام بیاورند.

 

ریسه نوری
کاربردهای مختلف ریسه نوری

  • میزهای شیشه ای را می توان از زیر با ریسه های LED روشن کرد. آنها نور یکنواخت چشمگیری برای سطح شفاف و زیبای یک میز شیشه ای فراهم می کنند.
  • کف اتاق مکانی عالی برای نصب ریسه های LED به آشپزخانه شما است. این ریسه ها می توانند نور نقطه ای و روشنایی شب را فراهم کنند.
نصب ریسه نوری در کف اتاق
ریسه نوری در کف اتاق
  • از ریسه های LED می توان برای برجسته سازی طرح های معماری، مانند سقف یا قالب سازی در آشپزخانه ها استفاده کرد. به طور کلی، با نورپردازی نقطه ای می توان طرح های معماری در هر نقطه از خانه را برجسته کرد.
  • نور زیر کابینت یک طرح ایده آل برای ریسه های LED است. برخلاف هالوژن ها، LED ها در حین تولید روشنایی داغ نمی شوند. بنابراین استفاده از آن ها در آشپزخانه هیچ گونه خطری ندارد.
بیشتر بخوانید
نحوه روشن کردن ریسه های نواری LED

کاربرد های تزیینی ریسه های LED

  • اگر ظروف سرویس یا کالاهای خود را در کابینت های جلوی شیشه به نمایش می گذارید، فضای داخلی آنها را با LED ها روشن کنید. این طرح توسط چراغ های زیری انجام می شود که در قسمت بالای کابینت پنهان می شوند. قفسه های شیشه ای اجازه می دهد تا نور از بالای کابینت به پایین جریان یابد.
  • لازم نیست نور داخلی کابینت را فقط به نور نقطه ای محدود کنید. ریسه هایLED، می توانند به عنوان روشنایی کلی کشوها، پایه ها، زوایای تاریک و سایر مناطق که به روشنایی بیشتری نیاز دارند استفاده شوند.
ریسه نوری در کابینت
ریسه نوری در کابینت
  • LED هایی که در پشت صفحات شفاف نصب می شوند- مانند شیشه – یک کاربرد ایده آل برای نور نقطه ای است.
  • چراغ های آویز همچنان در آشپزخانه ها به خصوص در آشپزخانه های اوپن محبوب هستند. خوشبختانه، تعداد زیادی از آویزهای LED کوچک قابل آویز شدن هستند. استفاده از ریسه های LED باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند.
ریسه ال ای دی در آشپزخانه
ریسه نوری در چراغ آویز
  • لوسترهایی که به اتاق ناهار خوری و سالن مجلسی اختصاص یافته اند، به لوازم محبوب آشپزخانه نیز تبدیل شده اند. اگر در آشپزخانه خود لوستر دارید، خرید وسایل مجهز به LED را در نظر بگیرید. این طرح گرچه هنوز مورد استقبال زیادی قرار نگرفته است، اما هر ساله در حال رشد است.
ریسه های شلنگی
ریسه نوری در اتاف ناهارخوری
  • بعضی از سقف ها نمی توانند ریسه ها را در خود جای دهند. و برخی برای نصب این ریسه ها بسیار بلند هستند. در این شرایط، شما می توانید از ریسه های مسیر، کابل یا مونوریل استفاده کنید. برای مقابله با این مشکلات، ریسه های LED در طرح های مختلفی ارائه می شوند.
بیشتر بخوانید
راهنمای انتخاب ریسه ال ای دی مناسب

در این مقاله، ۱۲ روش مختلف برای نورپردازی آشپزخانه با ریسه های LED بیان شد. توجه داشته باشید که می توانید از کارشناسان لوپ لایت برای طراحی نورپردازی فضای خود مشورت بگیرید. انواع ریسه های بدون سیم توسط لوپ لایت تولید و عرضه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست