خرید عمده ریسه نوری ال ای دی

عمده فروشی ریسه نوری

عمده فروشی، توزیع فروش کالا در حجم وسیع به مشتریان است. این سرویس توسط کاربران تجاری، صنعتی، سازمانی یا سایر کاربران حرفه ای رواج دارد. به صورت متعارف، عمده فروشی، فروش کالا به هر شخص دیگری یا سازمانی غیر از مصرف کننده نهایی آن کالا است. اما برای کاهش هزینه ها، برخی مواقع کالا به صورت عمده به مصرف کننده نهایی فروخته خواهد شد. تولیدی لوپ لایت این امکان را فراهم آورده است تا ریسه های نوری ال ای دی به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب در اختیار هم خرده فروشان و هم مشتریان نهایی قرار گیرد.

لوپ لایت شرکتی نام آشنا در حوزه ریسه های روشنایی LED، ماژول های LED، پنل های LED و غیره تخصص دارد. لوپ لایت اولین و بزرگترین تولید کننده ریسه های نوری با تکنولوژی بدون سیم در خاورمیانه است. این شرکت به ارائه محصولات با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای و قیمت رقابتی شهرت دارد.

ریسه نوری عمده فروشی

هدف اصلی ما کمک به سازمان ها و صاحبان خانه ها است که به یک روشنایی با کیفیت، بسیار مقرون به صرفه و کارآمد دست پیدا کنند.

فهرست محتوا

طیف گسترده ای از محصولات در لوپ لایت

ما تمام نیازهای عمده فروشی ریسه نوری شما را ارائه می دهیم. روشنایی نوار LED، ماژول های LED، چراغ های پنل های LED و بسیاری دیگر از محصولات ال ای دی تخصص داریم. انواع محصولات روشنایی لوپ لایت به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید
آیا می توان زیر نور ال ای دی خوابید؟

ما نیازهای طراحی شما را برآورده و یک خرید عالی را تضمین خواهیم کرد. ما به عنوان گزینه عمده فروشی ریسه نوری شما، نورپردازی نوار LED انعطاف پذیر را در انواع رنگ ها ارائه می دهیم. همچنین لوازم جانبی مانند یکسوکننده ها و درپوش را ارائه می دهیم. ریسه های LED ما در انواع ولتاژ پایین با شدت زیاد و با ولتاژ بالا هستند. از ریسه های LED کم مصرف نور خوبی ساطع می شود. شما می توانید در طول سال ها هر ماه در قبض های برق خود به طور قابل ملاحظه ای صرفه جویی کنید.

خدمات مشتریان عالی

ما خدمات استثنایی مشتری را ارائه می دهیم که در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد. وقتی صحبت از تولیدکنندگان ریسه های LED می شود، نام لوپ لایت در اول صف به چشم می خورد. ما متخصصان بسیار حرفه ای در بخش فروش و خدمات پس از فروش داریم. شما می توانید قبل از خرید برای مشاوره، و بعد از خرید برای دریافت خدمات پس از فروش با کارشناسان لوپ لایت در ارتباط باشید.

قیمت های رقابتی عالی

البته یکی از دلایل اصلی علاقه مشتری ها برای محصولات ما، قیمت های مقرون به صرفه ماست. با اینکه لوپ لایت تولیدکننده بی رقیب و بی بدیل ریسه های نوری در کشور است، ما از نظر قیمت بسیار رقابتی هستیم. قیمت ها بسته به عوامل مختلفی از جمله اندازه پروژه و نوع نور مورد نیاز متفاوت هستند. ما محصولات عالی را با کمترین قیمت با بهترین خدمات ارائه می دهیم.

رضایت مشتاقانه مشتریان نشان دهنده کیفیت کار ماست. مشتریان ما عمدتا از شهرت خوب، قیمت های جذاب، مواد و محصولات با کیفیت و مهارت بالای ما راضی هستند. چه ریسه های نواری LED یا برخی دیگر از محصولات مرتبط با LED را انتخاب کنید، با محصولات گسترده ای با کیفیت بالا و کمترین قیمت موجود را تجربه خواهید کرد. برای خرید عمده می توانید توسط راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

بیشتر بخوانید
مزایا و معایب ریسه ولتاژ بالا و ولتاژ پایین چیست؟

دفتر مرکزی تهران

استان تهران – لاله زار نو، بالاتر از چهار راه منوچهری مرکز تجاری سبحان طبقه سوم شماره ۳۱۳

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۷۶۵۰۰۰

آدرس کارخانه

استان یزد، منطقه ویژه اقتصادی، خیابان تجارت ، تجارت دوم

شماره تلفن شرکت : ۰۳۵۳۷۲۷۳۳۳۳

ایمیل : info@looplight.ir

کد پستی : ۸۴۹۹۶ -۸۹۴۷۱

فروشگاه لاله زار شمالی (اریس لایتینگ)

تهران لاله زار نو ، بالاتر از چهار راه منوچهری مرکز تجاری سبحان طبقه همکف شماره ۳۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست