رونمایی از محصولات جدید لوپ لایت در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق

رونمایی از محصولات جدید لوپ لایت در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق

در روزهای ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه امسال، شرکت لوپ لایت با افتخار در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق حضور داشت و محصولات جدید خود را به جامعه صنعتی معرفی کرد. در این رویداد مهم، شرکت لوپ لایت با افتخار اعلام کرده است که مدت گارانتی محصولات خود را از ۲ سال به ۳ سال ضمانت بی قید وشرط افزایش داده است. رونمایی از محصولات جدید لوپ لایت

معرفی محصولات جدید لوپ لایت:

یکی از برجسته‌ترین اقدامات این شرکت، ارائه ریسه‌های مخصوص رشد گیاه (فول اسپکتروم) با ولتاژ ۱۲ ولت است که به عنوان یک گزینه پرکاربرد در دنیای کاشت گیاهان داخلی مطرح می‌شود. همچنین، لوپ لایت با معرفی انواع نئون فلکس سیلیکونی و نئون فلکس ۳۶۰ درجه، ابزارهای نورپردازی با کیفیت و انعطاف‌پذیری را به بازار معرفی می‌نماید. این نئون سیلیکونی جایگیزین انواع چراغ های خطی و در بسیاری از دیزاین های دکوراتیو و چراغ آویز ها کاربرد دارد.

یکی دیگر از جدیدترین و بهترین محصول این شرکت، تولید ریسه‌ نوری با قابلیت تغییر رنگ از ۲۷۰۰ کلوین تا ۶۵۰۰ کلوین است ؛ که توسط کنترلر امکان تغییر رنگ متناسب با فضا و دکوراسیون را به راحتی فراهم می کند.

استقبال فراوان مردم از محصولات و ابتکارات لوپ لایت و با توجه به بازخوردهای مثبت و علاقه مندی مشتریان، شرکت اعلام کرده است که در پاسخ به این استقبال، برنامه‌ها و اقدامات توسعه فراگیرتری را در زمینه نورپردازی به کار خواهد گرفت. تولید این محصولات نوآورانه، لوپ لایت را به یکی از پیشروهای صنعت نورپردازی تبدیل کرده است. با این حرکت‌های جدید و بهبودهای گسترده، شرکت لوپ لایت نشان می‌دهد که به تداوم نوآوری و ارتقاء کیفیت محصولات خود متعهد است.

بیشتر بخوانید
افتتاح سایت اینترنتی گروه صنعتی نیک تاب نور یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست