معرفی محصول جدید لوپ لایت در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق

شرکت لوپ لایت در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق با افتخار به معرفی دستاوردهای جدید خود پرداخت. جناب آقای لوایی، قائم مقام مدیر عامل، توضیحات ارزشمندی در خصوص محصولات جدید ارائه دادند. از جمله محصولات معرفی‌شده می‌توان به ریسه رشد گیاه با ولتاژ ۱۲ ولت اشاره کرد که در زمینه کاشت گیاهان بسیار کاربرد گسترده‌ای دارد. همچنین، نئون فلکس ۳۶۰ درجه سیلیکونی که به عنوان ابزاری مدرن و زیبا برای نورپردازی معرفی شده‌اند، که در دیزاین‌های دکوراتیو و چراغ آویزها مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی دیگر از محصولات برجسته، ریسه نوری با قابلیت تغییر رنگ از ۲۷۰۰ تا ۶۵۰۰…
معرفی نئون فلکس سیلیکونی ۲۱×۲۱ لوپ لایت
تفاوت ریسه بدون سیم لوپ لایت با ریسه های سیم دار قدیمی

شرکت لوپ لایت در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق با افتخار به معرفی دستاوردهای جدید خود پرداخت. جناب آقای لوایی، قائم مقام مدیر عامل، توضیحات ارزشمندی در خصوص محصولات جدید ارائه دادند. از جمله محصولات معرفی‌شده می‌توان به ریسه رشد گیاه با ولتاژ ۱۲ ولت اشاره کرد که در زمینه کاشت گیاهان بسیار کاربرد گسترده‌ای دارد. همچنین، نئون فلکس ۳۶۰ درجه سیلیکونی که به عنوان ابزاری مدرن و زیبا برای نورپردازی معرفی شده‌اند، که در دیزاین‌های دکوراتیو و چراغ آویزها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی دیگر از محصولات برجسته، ریسه نوری با قابلیت تغییر رنگ از ۲۷۰۰ تا ۶۵۰۰ کلوین که با نام تجاری ریسه سان ست SUNSET است که با کنترلر هوشمند قابل تنظیم رنگ نور را دارد و به راحتی با محیط و دکوراسیون هماهنگ می‌شود. علاوه بر این، لوپ لایت با افتخار اعلام کرد که مدت گارانتی تمامی محصولات خود را از ۲ سال به ۳ سال ضمانت بی‌قید و شرط افزایش داده است. این حرکت نشان از تعهد شرکت به ارتقاء کیفیت و نوآوری دارد.

استقبال گسترده مردم و بازخوردهای مثبت از این محصولات، نشانگر جایگاه برتر لوپ لایت در صنعت نورپردازی است. این شرکت برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه محصولات و گسترش بازار خود دارد و به پیشرو بودن در این صنعت ادامه می‌دهد.

اکسسوری های ریسه های ال ای دی
ریسه ال ای دی base line
ریسه های LED بلو لاین تولید ایران
ریسه های ال ای دی کرنر لاین گوشه ای تولید ایران
greenline
ریسه ال ای دی low line
ریسه ال ای دی نئون فلکس لوپ لایت

پروژه های مرتبط

اعتماد طراحان و مهندسان به ما اعتبار ماست. در این بخش تمام پروژه های اجرا شده توسط لوپ لایت را می‌توانید ببینید.