بهترین مارک ریسه شلنگی

بهترین مارک ریسه شلنگی

احتمالا شما هم از جمله افرادی هستید که هنگام خرید بهترین مارک ریسه شلنگی، با چالش مواجه می‌شوید. برندهای مختلف در خارج و داخل ایران در حال تولید و طراحی انواع محصولات روشنایی نظیر ریسه هستند. به همین دلیل، در بازار کنونی انتخاب بهترین برند ریسه شلنگی کار دشواری است.

این مواجه‌شدن با چالش هنگام انتخاب بهترین مارک ریسه نور مخفی و سایر محصولات، به دلیل نداشتن آگاهی درست از ویژگی‌ها و مشخصات آن‌هاست. اگر فرد دانش کافی از ویژگی‌های محصولاتی که توسط برندهای مختلف تولید می‌شود داشته باشد، مطمئنا قادر خواهد بود به راحتی گزینه مناسب را تهیه کند. در ادامه مقاله با هدف آگاهی‌بخشیدن به شما به منظور انتخاب بهترین ریسه از برترین مارک‌های موجود در بازار، اطلاعات مفیدی ارائه خواهیم کرد.

کاربرد ریسه شلنگی در نورپردازی

ریسه‌های شلنگی از جمله محصولات پرکاربرد در حوزه‌های نورپردازی خطی محسوب می‌شود. در ادامه این قسمت به برخی از مهم‌ترین کاربردهای ریسه شلنگی می‌پردازیم:

ویژگی های ریسه شلنگی خوب

  • یکی از پراستفاده ترین مکان های نصب ریسه در سقف‌های کاذب است. در چنین مواردی، طراح قادر است از این محصولات کمک بگیرد و با خلاقیت خود، یک نورپردازی بسیار جذاب را ارائه کند.
  • در سرویس بهداشتی و حمام به ویژه نورپردازی آینه از ریسه کمک می‌گیرند و نورپردازی مدرنی برای این مکان ها بوجود می‌آورند.
  • در فضاهای تجاری نظیر کافی‌شاپ، گیم نت، رستوران‌های مجلل و شیک و حتی فروشگاه کوچک و بزرگ، به کارگیری ریسه‌های شلنگی ایده خلاقانه‌ای است.
  • در این روزها شاهد آن هستیم که طراحان مختلف با کمک این محصولات، راه پله و نرده‌ها را نورپردازی می‌کنند. این ایده می‌تواند نمای دکوراسیون داخلی شما را به کلی تحت تاثیر قرار دهد.
  • یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توان از ریسه‌های شلنگی به منظور نورپردازی کمک گرفت، اتاق‌های پرو است. معمولا این اتاق‌ها ابعاد کوچکی دارد و نیاز است از محصولات روشنایی نظیر ریسه استفاده شود. همچنین، به کارگیری این منابع روشنایی در زیباتر نشان‌دادن رنگ‌ لباس‌ها موثر خواهد بود.
  • استفاده از ریسه‌های شلنگی می‌تواند علاوه‌بر ارائه نور کافی برای آشپزخانه و زیرکابینت، طراحی خاص و منحصربه‌فردی برای آن به همراه داشته باشد.
  • در نورپردازی نمای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری، تالارها و هتل‌های مختلف می‌توان از ریسه و نئون فلکس استفاده کرد.

ویژگی های ریسه شلنگی خوب

اگر به حوزه روشنایی سری بزنید، متوجه خواهید شد که برندهای مختلف ریسه در این زمینه گام‌های بسیاری برداشته‌اند تا بتوانند در بازار رقابتی کنونی از سایر شرکت‌ها پیشی بگیرند. اما کیفیت محصول حرف اول را در نظر مشتری می‌گذارد. به همین علت، خیلی از برندها از شهرت و اعتبار کافی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید
بررسی مزایا و معایب ریسه ال ای دی شاخه ای

 

کاربرد ریسه شلنگی در نورپردازی

برای اینکه بتوانید در انتخاب بهترین مارک ریسه شلنگی موفق‌تر عمل کنید، باید از قبل با ویژگی‌ها و مشخصاتی که محصولات با کیفیت دارد، آشنا باشید. معمولا ریسه‌هایی کیفیت خوبی دارد که از دوام، طول عمر و ضمانت نسبتا بالایی برخوردار باشد. بهترین مارک ریسه شلنگی علاوه‌بر نوردهی بالا، باید از دوام و طول عمر خوبی برخوردار باشد. محصولاتی که شدت نوردهی آن‌ها در طول زمان کاهش پیدا می‌کند، مطمئنا از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود. هرچه محصولی دوام بالاتری داشته باشد، در هزینه شما در طولانی مدت صرفه‌جویی خواهد شد.

انعطاف پذیری ریسه، توجه به درجه حفاظت ریسه مطابق با نیاز ما، نحوه ساخت و نوع چیپ ریسه دیگر معیاری است که برای سنجش یک ریسه ال ای دی باید به آن توجه شود.

ویژگی‌های ریسه‌های لوپ لایت

برند لوپ لایت توانسته با ارائه ریسه با کیفیت و با دوام، جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست آورد. این برند حتی پا را از بازار داخلی فراتر گذاشته و خود به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مقاطع نوری در کل خاورمیانه معرفی کرده است. لوپ لایت به عنوان بهترین مارک ریسه شلنگی، علاوه‌بر ویژگی‌هایی که یک ریسه باید داشته باشد، شاخصه‌های منحصربه‌فرد دیگری دارد:

لوپ لایت، بزرگترین تولید کننده مقاطع نوری در خاورمیانه

انعطاف پذیری بالا، موثر در طراحی‌های خلاقانه

یکی از دلایلی که طراحان مختلف به منظور نورپردازی از ریسه‌های شلنگی استفاده می‌کنند، انعطاف‌پذیری خوبی است که این محصولات به همراه دارد. اما اگر هنگام خرید به کیفیت و برند ریسه‌ها توجه نکنید، مطمئنا این انعطاف‌پذیری باب میل شما نخواهد بود.

گاهی اوقات ممکن است ریسه به سختی به حالت دلخواه طراح در آید. همچنین امکان شکستگی این محصولات هنگام خم‌کردن آن برای طراحی اشکال دلخواه وجود دارد. به همین دلیل اولین مشخصه‌ ریسه‌ای که از هر برندی تهیه می‌کنید، باید انعطاف‌پذیری بالا بدون پارگی باشد.

نوردهی بالا، مهم‌ترین ویژگی در نورپردازی

ریسه‌ای که معمولا در قسمت‌های مختلف هر مکان مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید بتواند نور کافی را برای آن محیط را فراهم کند. زمانی که برای خرید ریسه شلنگی به بازار مراجعه می‌کنید، حتما به شدت و میزان نوردهی آن توجه کنید. ریسه های لوپ لایت با میزان مصرف کمتر (وات پایین) میزان روشنایی بالایی ارائه می‌کنند. نوردهی بالای ریسه لوپ لایت به دلیل استفاده از چیپ LED باکیفیت سنآن و استفاده از مس در ساخت مدار ریسه است.

بیشتر بخوانید
12 روش که ریسه های LED می توانند درخشان کننده فضای شما باشند

ضمانت بالا، تضمین کیفیت هر برند

برندهای مطرحی که در سراسر دنیا مشغول به طراحی ریسه‌های باکیفیت هستند، معمولا برای اطمنیان‌دادن به مشتریان خود، این موضوع را تضمین می‌کنند. به همین دلیل، اگر به دنبال بهترین مارک ریسه شلنگی هستید، باید ببینید کدام برند گارانتی معتبرتری برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. هرچه مدت ضمانت محصول بیشتر باشد، با اطمینان بیشتری می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

ریسه با روکش مقاوم در برابر اشعه UV

اشعه فرابنفش می‌تواند روی ریسه‌های شلنگی اثر منفی بگذارد. به همین علت، برندهای معتبر دنیا امروزه با کمک روش‌هایی به دنبال کاهش اثر این اشعه در کیفیت محصولات خود هستند. یکی از بهترین گزینه‌هایی که مارک‌ها مطرح داخلی و خارجی از آن‌ به منظور مقاوم‌سازی ریسه نسبت به اشعه UV استفاده می‌کنند، روکش‌های با کیفیت است.

ریسه‌های BaseLine، پرکاربرد و به صرفه

این روکش‌ها معمولا در دراز مدت دچار تغییر رنگ نمی‌شود. اگر روکش ریسه شلنگی پس از مدتی در اثر اشعه UV دچار تغییر رنگ شود، مطمئنا روی نوردهی و زیبایی محصول تاثیر خواهد گذاشت.

قابلیت اتصال به دیمر

ریسه های لوپ لایت قابل اتصال به دیمر است. این ویژگی در روشنایی محیط بسیار تاثیر گذار است. در فضاهایی که نیاز است نور ریسه کاهش یابد میتوان مطابق با سلیقه‌مان با یک دیمر میزان روشنایی ریسه را کم و یا زیاد کرد. این بدان معناست که دست طراح در تعیین میزان نوردهی باز خواهد بود.

قابلیت برش در اندازه دلخواه

اغلب ریسه‌هایی که در بازار کنونی وجود دارد، قابلیت برش در هر یک متر را دارد. این بدان معناست که اگر شما به کم‌تر از این مقدار نیاز داشته باشید، باز هم باید همان یک متر را تهیه کنید. در غیر این صورت، ریسه می‌سوزد و عملکرد خود را از دست خواهد داد. اما ریسه‌ بلولاین لوپ لایت قابلیت برش در هر ۲۰ سانت را داراست.

انواع ریسه‌های لوپ لایت

لوپ لایت یک شرکت بسیار بزرگ در سطح ایران و منطقه است که انواع مختلفی از مدل‌های ریسه را طراحی می‌کند. مهم‌ترین این مدل‌ها شامل موارد زیر است:

بیشتر بخوانید
مطالبی در مورد دلیل روشن نشدن ریسه ال ای دی بعد از نصب

ریسه‌های BaseLine، پرکاربرد و به صرفه

ریسه های BaseLine یک ریسه پرفروش با ولتاژ ۲۲۰ ولت است. این محصولات خود در ۳ مدل با تراکم متفاوت از چیپ‌های ال ای دی طراحی می‌شود. تراکم‌های ۶۰، ۱۲۰ و ۱۸۰ ال ای دی در هر متر آن موجود است که در نورپردازی نما کاربرد زیادی دارد.

ریسه BlueLine، مختص نورپردازی نما

مقاومت این نوع ریسه نسبت به کشش و خمش بسیار بالا است و همین ویژگی سبب می‌شود تا از آن در نماهای مختلف و به ویژه‌ ساختمان‌های مرتفع بهره بگیرند. این ریسه قابلیت برش در هر ۲۰ سانت را دارد.

ریسه‌های LowLine، نصب آسان

یکی از مشخصه‌ این ریسه‌ها، داشتن برچسب قوی پشت آن و قابلیت برش در اندازه بسیار کوچک است. همین ویژگی سبب می‌شود تا از آن بتوان در قسمت‌های مختلف دکوراسیون بدون نیاز به پیچ یا هر چسبی استفاده کرد. دقت کنید که برای نصب این ریسه، نیاز است ولتاژ ۲۲۰ شهری را به ۱۲ یا ۲۴ ولت کاهش داد. ریسه‌های ولتاژ پایین لوپ لایت شامل ریسه سان ست، ریسه مخصوص رشد گیاه، ریسه سی او بی و … است.

ریسه نئون فلکسی، دارای روکش فلکسی و سیلیکون

انعطاف پذیری بالا، موثر در طراحی‌های خلاقانه

از دیگر مقاطع نوری با کیفیتی که توسط شرکت لوپ لایت طراحی می‌شود، می‌توان به انواع نئون اشاره کرد. در سایر محصولات معمولا از یک روکش پلاستیکی استفاده می‌شود. این در حالی است که به منظور ارائه نور یکنواخت و یک‌دست، یک روکش فلکسی و یا سیلیکون را برای این ریسه‌ها به کار می‌برند.

اهمیت انتخاب بهترین ریسه شلنگی

انتخاب بهترین مارک ریسه شلنگی در نگاه اول شاید سخت به نظر برسد، اما اگر با ویژگی‌هایی که چنین محصولاتی باید داشته باشد آشنا باشید، خیلی راحت و بدون سردرگمی برترین محصول را خریداری خواهید کرد. تمامی ویژگی‌هایی که در این مقاله بیان شد، در انتخاب بهترین مارک تاثیرگذار است و باید هر یک را مدنظر قرار دهید.

همچنین، در این مقاله بررسی شد که در ایران چه برندی محصولات باکیفیت‌‌تری ارائه می‌کند. ویژگی‌هایی که محصولات لوپ لایت دارد شامل قابلیت اتصال به دیمر، گارانتی ۳ ساله، مقاوم در برابر اشعه UV و بهینه‌سازی انرژی است.

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید