بهترین ریسه های ال ای دی برای جشنواره ها

ریسه نوری تزئینی

تزئین خانه یا هر مکان برای یک جشنواره بدون نورپردازی قطعا ناقص است. ریسه نوری تزئینی حتی روزهای عادی را جشن می گیرد. تصور کنید که آن ها در یک جشنواره چقدر می توانند تفاوت ایجاد کنند! حتی قبل از زمان برق و لامپ، مردم ترجیح می دادند با روشن کردن چراغ های روغنی، فانوس ها، مشعل ها، آتش سوزی ها و غیره جشنواره ها را با نورپردازی جشن بگیرند. به آرامی، این ها با چراغ های برقی و لامپ های رنگی جایگزین شدند. هنگامی که ریسه های LED در بازار معرفی شدند، تزئینات جشنواره ها به سطح بالاتری رسید. امروزه، تقریبا تمامی جشنواره ها و جشن ها ریسه های روشنایی LED را بکار می گیرند. با این کار، مقدار قابل توجهی هیجان به جشنواره تزریق می شود.

هنگام نزدیک شدن به جشن، اولین چیزی که می خواهید این است که خانه خود را کاملاً تزئین کنید. ما می خواهیم خانه های ما از داخل و همچنین از بیرون به طور درخشان به نظر برسند. در حالی که چندین گزینه برای زیباتر نشان دادن فضای داخلی شما وجود دارد، ریسه ها بهترین گزینه برای تزئین نمای بیرونی خانه شما هستند. توجه به این نکته مهم است که گزینه های متعددی برای تزئین داخلی خانه وجود دارد. اما برای نمای بیرونی خانه، این گزینه ها محدود می شوند. ریسه های نوری ال ای دی، یکی از معروف ترین و بهترین این گزینه هاست.

فهرست محتوا

روش های تزئین فضای بیرونی خانه با ریسه نوری ال ای دی

در اینجا چند روش ذکر شده که می توانید فضای بیرونی خانه خود را در جشن ها روشن و درخشان نشان دهید.

 

ریسه نوری تزئینی

ریسه های LED برای سقف: ریسه های LED به شما امکان می دهند سقف خانه را از اینچ به اینچ با نور و رنگ تزئین کنید. آن ریسه ها را در پشت بام بکشید یا با آن ها الگوهای کوچک زیبا را در پشت بام ایجاد کنید. هر طور که می خواهید با آن ها بازی کنید!

بیشتر بخوانید
نحوه کنترل ریسه های ال ای دی RGB

ریسه های LED برای دیوارها: به همان روشی که برای جشنواره ها می توان پشت بام ها را تزئین کرد، دیوارهای خارجی خانه که در فضای باز است را هم می توان با ریسه ها نورپردازی کرد. استفاده از ریسه های LED برای تزئین دیوارها باعث می شود کل خانه روشن و جادویی به نظر برسد.

ریسه های LED برای مرزبندی با سقف و جلو پنجره: این یک نسخه ساده تر از پر کردن تمام دیوار و پشت بام ها با یک دسته ریسه LED است. صف کشیدن آن ها با ریسه های روشنایی LED یک روش ساده و ظریف برای تزئین خانه شما برای جشن و جشنواره ها است.

دکوراسیون داخلی با ریسه نوری تزئینی

ریسه ها و رشته های LED در هنگام تزئین خانه برای جشنواره ها کاملاً مفید هستند. چراغ های LED رنگارنگ، چشمک زن و درخشان در سراسر خانه می تواند حتی یک فضای کوچک را بهشتی و جادویی جلوه دهد.

در اینجا چند روش برای دستیابی به این هدف بیان می شود.

ریسه نوری تزئینی
تزئین درخت با ریسه ال ای دی

ریسه های LED برای درب ها: ریسه های LED تجاری در بالای درب هر اتاق می تواند یکی از ساده ترین شکل های تزئین خانه شما برای جشنواره باشد. چراغ های LED رنگارنگ حتی بهتر هستند.

ریسه نوری براق: این یک روش جالب دیگر برای تزئین خانه خود به روش جنگ ستارگان است! شما می توانید میله های براق نواری LED را که از نور سفید روشن یا چراغ های رنگارنگ به عنوان دکوراسیون داخل خانه ساخته شده اند، استفاده کنید. می توانید یک دسته از آن ها را در گلدان های زیبا قرار دهید تا نمایش های زیبا و با نور خوبی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید
نحوه انتخاب مکان مناسب برای نورپردازی زیرکابینت

ریسه های LED برای راه پله ها: چه برای یک جشنواره یا هر مهمانی دیگر، روشن کردن راه پله های شما یک روش زیبا و درجه یک برای روشنایی خانه است. این به شما کمک می کند تا مسیر خود را پیدا کنید و همچنین فضا را کاملاً روشن کنید.

ریسه نوری تزئینی برای مهمانی های فضای باز

در جشنواره ها تمام خانواده و دوستان دور هم جمع می شوند تا خوشبختی را تقسیم کنند. وقتی تعداد افراد بیشتر باشد، ممکن است داخل خانه کمی متراکم به نظر برسد. مهمانی های فضای باز و دور هم جمع شدن بهترین راه برای انجام چنین مواردی است. این بدان معناست که فضای بیرون باید به اندازه روحیه مهمانان شما شاد باشد. نورپردازی در فضای باز با چراغ های LED برای یک گردهمایی در فضای باز برای جشنواره ها جلوه و هیجان خاصی دارد.

ریسه های LED برای درختان: اگر مهمانی در باغ دارید، تزئین درختان با ریسه های LED و چراغ های رشته ای یک روش شگفت انگیز برای جلوه دادن به فضا است. این ریسه ها کل فضای بیرونی را روشن و درخشان می کنند. می توانید ریسه ها را به تنه درخت و شاخه ها بچرخانید. به طوری که وقتی آنها روشن می شوند، به نظر می رسد که درخت با جادو زنده شده است.

ریسه های LED که شاخه ها را پایین می آورند: این گزینه دیگری برای تزئین درختان باغ شماست. اگر درختان با برگ و گل بسیار سرسبز باشند، چسباندن ریسه های LED در سراسر درخت سخت خواهد بود. در عوض، آویختن دسته ای از ریسه ها و رشته های LED از شاخه های درختان بهترین گزینه جایگزین است.

بیشتر بخوانید
نقش چراغ های ال ای دی ریسه ای

روش های قدیمی تر

چراغ ها و فانوس های شناور: این شیوه برای مهمانی های کنار استخر، ایده ای شگفت انگیز برای پر کردن فضا از نور و رنگ است. فانوس های شناور رنگارنگ که در سراسر استخر قرار گرفته اند، روشی زیبا و شیک برای تزئین فضای خالی است. همچنین مهمانان را از قرار دادن دست یا پاهای خود در استخر دور می کند، این یک مزیت اضافی است!

ریسه های نوری آویزان: این یک روش واقعا زیبا و عالی برای تزئین فضای باز برای یک جشنواره است. چند رشته محکم ببندید و ریسه های LED را به دور آنها آویزان کنید. بدین صورت الگوها و طرح های زیبایی ایجاد می شود. این الگوها یا اشکال می توانند از ستارگان، چراغ های روغنی، جعبه های کادو، درختان کریسمس و غیره باشند. همچنین می توانند برخی از الگوهای تصادفی و زیبا مانند مارپیچی، کروی، کره، گرافیک و غیره باشند.

سخن آخر

جشنواره ها و جشن ها پر از نور هستند. به طوری که روشنایی روحیه همه را بالا می برد و فضا را با انرژی پر می کند. این یک ارتباط عاطفی است که مردم معتقدند با روشن کردن خانه خود برای جشنواره ها، هر نوع تاریکی و انرژی منفی از خانه و زندگی آنها ریشه کن می شود. در این مقاله ایده هایی برای بکار بردن این ریسه ها در جشنواره ها معرفی شدند. این ایده ها برای تزئین خانه در جشن ها فقط چند روش خلاقانه برای ترکیب ریسه های LED در روشنایی فضا است. تفاوتی ندارد که ریسه کم ولتاژ یا با ولتاژ بالا باشد، از تمامی آن ها می توان برای تزئین درونی و بیرونی خانه استفاده کرد.

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست