ریسه LED چیست؟

منظور از ریسه LED چیست؟ ریسه ال ای دی، مونتاژ LED در یک روبان FPC (برد مدار انعطاف پذیر) یا برد مدار چاپی PCB بوده و...

ریسه LED چیست؟

منظور از ریسه LED چیست؟ ریسه ال ای دی، مونتاژ LED در یک روبان FPC (برد مدار انعطاف پذیر) یا برد مدار چاپی PCB بوده، و دارای شکلی کمربندی است. و با توجه به برخورداری از عمر طولانی (عمر متوسط و طبیعی آن بین ۸ تا ۱۰۰ هزار ساعت است)، صرفه جویی بالا در مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست، به طور کلی استفاده از آن در انواع صنایع تزئینی بسیار چشمگیر است. ریسه LED متعلق به محصولات انعطاف پذیر است که تولید گرافیک، متن و سایر مدل ها در آنها به آسانی صورت می گیرد، از این رو، کاربرد گسترده ای در هتل ها، مراکز خرید، مبلمان منزل، کابینت ها، قفسه های نمایشگاه و غیره دارد و عمدتاً برای روشنایی اصلی، روشنایی غیر مستقیم، روشنایی کانال تاریک، نور تزئینی و سایر اهداف مورد استفاده قرار می گیرد.

یکنواختی در نور و رنگ

منظور از یکنواختی نور و رنگ در ریسه LED چیست! در حقیقت، اثر نور به دو بخش مربوط می شود. بخش اول، “نور” که به یکنواخت بودن نور ساطع شده از دانه های ال ای دی اشاره دارد و دیگری “رنگ” که به دمای رنگ اشاره دارد. چرا باید به طور ویژه به این دو قسمت بپردازیم؟ چون جهت قضاوت درباره کیفیت نور ریسه LED، بررسی این دو بخش از اساسی ترین موارد است.

لامپ LED که از نور یکنواخت و با کیفیت بالا برخوردار باشد، می تواند دو معنا داشته باشد:

  1. روشنایی بین مهره های چراغ باید ثابت باشد و مهره لامپ LED با کیفیت بالا، می تواند اطمینان بهتری از یکنواختی روشنایی ایجاد کند.
  2. روشنایی ریسه نور بایستی در ابتدا و انتها ثابت باشد. ریسه ال ای دی جهت انتشار نور نیاز به منبع تغذیه دارد. به هر حال، در صورت طولانی بودن مسیر اتصال، ولتاژ خروجی ضعیف تر را سبب خواهد شد و این مسئله با روشنایی ریسه LED به وضوح در تناقض است. هم اکنون، le mei توانسته است برای حفظ همان اثر نور، به یک منبع تغذیه واحد ۳۰ متری دست پیدا کند.
بیشتر بخوانید
ریسه های دکوراتیو

دیگر استفاده از ریسه ال ای دی تنها به دکوراسیون محدود نمی شود، چرا که با استفاده خلاقانه از تکنولوژی برد مدار مجتمع با اتلاف گرمای زیاد، ریسه LED نه تنها می تواند جایگزین لامپ لوله ای شود بلکه حتی می تواند جایگزین مناسبی برای لامپ پانل و دیگر محصولات اصلی روشنایی باشد.

از سال قبل تا اوایل امسال، رقابت بر سر قیمت ریسه روشنایی ال ای دی سفید داغ شد، در حالی که هم اکنون به تدریج کیفیت و عملکرد هزینه مورد توجه است. در گذشته از لحاظ تکنولوژی، ریسه روشنایی پلاگین مستقیم DIP به کار می رفت، اما در حال حاضر بسته SMD به طور گسترده ای کاربرد دارد، که سبب بهبود زیادی در کیفیت و بهره وری می گردد. هم اکنون، روشنایی Li da اصلی ترین کمربند نور نرم LED به شمار می آید و امیدوارم که عملکرد خوبی در بخش بازار از خود نشان دهد.

کاربرد عمده ریسه های ال ای دی جهت روشنایی الکترونیکی در مهندسی می باشد و به بازارهای اروپا و آمریکا نیز صادر می شوند. ریسه LED شرکت لوپ لایت نسبت به سایر شرکت ها از مزیت های خاصی از لحاظ تکنولوژِی، متریال، تجهیزات و مدیریت برخوردارند. بنابراین، محصول با کیفیت پایدار، مشتریان نسبتاً پایدار را به خود جذب می کند. در حال حاضر، نبایستی شرکت های کمربند چراغ LED، کورکورانه به دنبال کردن سهم بازار بپردازند، بلکه باید جهت بهبود کیفیت آن گام بردارند، به طوری که با این کار بازار سهم نیز افزایش خواهد یافت. با گذشت چندین سال از آموزش در بازار، آگاهی مشتریان درباره محصولات ال ای دی به طور پیوسته رو به بهبود بوده، و توسعه فناوری و همچنین کاهش هزینه ها منجر به شکل گیری تیمی بزرگ و بزرگتر از چراغ LED گشته است.

بیشتر بخوانید
انتخاب بهترین رنگ نور برای اتاق خواب

شما می توانید ریسه های ال ای دی تولیدی لوپ لایت را در زیر مشاهده نمایید ؛ به علاوه برای سفارش کافی است، با ما در واتساپ تماس حاصل فرمایید.

نتیجه‌ای پیدا نشد.

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست