ریسه شلنگی هفت رنگ

ریسه نوری هفت رنگ

از نظر رنگ، ریسه های نوری LED را می توان به انواع تک رنگ و چند رنگ تقسیم کرد. مورد دوم شامل ریسه های نوری دو رنگ و ریسه شلنگی هفت رنگ است. در این ریسه ها هر قطعه چراغ LED روی نوار از تراشه های قرمز، سبز و آبی تشکیل شده است که می تواند به تنهایی نور قرمز، سبز یا آبی بدهد، یا در هر دو یا سه تراشه به هر رنگی که بخواهید روشن شود. با تنظیم رنگ یا روشنایی هر نقطه پیکسل، حتی می توان طرح های مختلفی ایجاد کرد.

ریسه شلنگی لوپ لایت برای گسترش نور به طور دائمی در هر نقطه از فضا قابلیت نصب دارند. این ریسه ها با مصرف کم انرژی و ایمنی بالا نور شفاف و یکنواخت را به فضای شما اضافه می کنند. در هر نقطه از فضا که به نور نیاز دارید – در دریچه ها، دور سایبان یا نزدیک پله ها و حتی فضای بیرون خانه- می توانید ریسه های نوری را نصب کنید. این ریسه های نواری ضد آب و گرد و خاک بوده و بیش از ۳۰،۰۰۰ ساعت عمر دارند.

فهرست محتوا

ریسه شلنگی هفت رنگ

از محصولات خاص و پرطرفدار لوپ لایت، ریسه های LED هفت رنگ می باشد. این ریسه ها قابلیت برنامه ریزی رنگی به رنگ های سفید، صورتی، قرمز، زرد، آبی، سبز و فیروزه ای دارند. این ریسه ها دارای ریموت IR حاوی دکمه روشن و خاموش و تغییر رنگ هستند. همچنین، با استفاده از این ریموت کنترل از راه دور می توان شدت نور را کم یا زیاد کرد. این ویژگی برای استفاده از نور ریسه ها در ساعات مختلف شبانه روز بسیار مناسب می باشد. به طور مثال، در ساعاتی که هوا تاریک تر است، می توان شدت نور را افزایش داد. همچنین برای ایجاد فضایی رمانتیک می توان شدت نور را کم کرد. برای تولید رنگ های درخشان، کنترل کننده های این ریسه ها لازم است که از ریسه شلنگی چند رنگ RGB استفاده کنند. این کنترل کننده ها که بین منبع تغذیه LED و نوارهای RGB LED تنظیم شده اند، مدیریت رنگ را برای این ریسه ها به عهده می گیرند.

بیشتر بخوانید
مزایای استفاده از چراغ های رشد گیاه ال ای دی چیست؟

ریموت کنترل از راه دور
ریموت کنترل از راه دور

امکانات:

  • دارای هفت رنگ مختلف
  • قابلیت تغییر رنگ، تغییر شدت نور و خاموش و روشن کردن با کنترل از راه دور
  • ضد آب و با دوام طولانی مدت
  • طول عمر طولانی
  • نصب ساده
  • رنگ ها: سفید، آبی، صورتی، قرمز، زرد، سبز، فیروزه ای

ریسه شلنگی هفت رنگ لوپ لایت از آنجا که می تواند رنگ ها و شدت نورهای مختلفی را به نمایش بگذارد مورد علاقه بسیاری از افراد است. به طور کلی، این ریسه ها که به ریسه رنگارنگ رویایی هم معروف اند، بیشتر در میله ها، بارها و کافه ها، فضاهای بزرگ و غیره استفاده می شوند. در یک مهمانی خانگی نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

بهترین کیفیت موجود در بازار

برخی از مدل های مشابه ریسه های هفت رنگ موجود در بازار از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند. به همین دلیل، ممکن است در هنگام تغییر رنگ، ریسه در یک رنگ گیر کند. این پدیده احتمالاً به این دلیل است که دکمه های تغییر رنگ را به صورت پی در پی و بدون مکس فشار داده اید. سعی کنید از دکمه معکوس برای تنظیم بالاتر یا پایین آن استفاده کنید. اگر هنوز فایده ای نداشت، تماس پین های خود را بررسی کنید و دوباره وصل شوید. تماس ضعیف پین ممکن است مانع از روشن شدن کامل ریسه ها شود. علاوه بر این، ممکن است کنترل از راه دور خراب شده باشد. شما می توانید باتری را تعویض کنید. به ندرت ممکن است پین اتصال خراب باشد، در این حالت نیاز به باز کردن و نصب مجدد است. علاوه بر کیفیت بالا، محصولات لوپ لایت دارای قابلیت نصب آسان می باشند تا از شکستگی پین که منجر به سوعملکرد ریسه ها نوری ال ای دی می شود، جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید
نورپردازی محیط های آبی با ریسه های ال ای دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست