ریسه نوری برای فضای باز

ریسه نوری برای فضای باز

روشنایی LED برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب است! با ریسه های LED لوپ لایت باغ خود را به یک قطعه هنری زیبا و روشن تبدیل کنید. این ریسه ها می توانند در هر دو برنامه کاربردی داخلی و تجاری پیاده سازی شوند – ریسه های روشنایی و نواری ما باغ شما را مورد حسادت همه واقع خواهد کرد! در این مقاله ویژگی های ضروری ریسه نوری برای فضای باز را بررسی خواهیم کرد. 

ریسه های ال ای دی با قدرت بالا دارای ویژگی های ضد زنگ و ضد آب است. این ویژگی ها برای کار در کنار دریا، فضاهای بالای آب یا زیر آب طراحی شده است. طیف کاملی از ریسه ها با تراشه های ۲۸۳۵، ۵۰۵۰ و ۹۲۲ با کیفیت بالا دارای ویژگی های بالا هستند تا دست مشتریان برای انتخاب ریسه مناسب باز باشد. این ریسه ها تمامی انتظارات شما از روشنایی در فضای باز اعم از زیبایی، شفافیت و یکنواختی، ایمنی و مصرف کم را برطرف می کنند.

 نصب تمام چراغ های LED بیرونی لوپ لایت بسیار آسان است و به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند. بنابراین اگر به دنبال روشنایی LED با کیفیت و قدرت بالا و با تعمیر و نگهداری کم هستید، حتما سری به صفحه محصولات لوپ لایت بزنید.  همچنین این ریسه ها برای باغ ها، پارک ها، مسیرهای پیاده روی، فضاهای بیرونی رستوران و هتل و موارد دیگر ایده آل هستند!

ویژگی های روشنایی LED  مناسب برای فضای بیرونی

مصرف پایین: روشنایی های لوپ لایت تا ۸۰٪ مقرون به صرفه تر از روشنایی های سنتی هستند.

کیفیت بالا: ریسه های ما تولید شده از بهترین مواد و با استفاده از به روزترین تکنولوژی موجود در دنیاست. این مواد غیر خورنده هستند و برای محیط های باز و بیرونی ایده آل هستند.

دوام بالا: ریسه های ما مهندسی شده اند تا دوام بیاورند. بالای ۸ سال روشنایی توسط هر ریسه!

بدون نیاز به هزینه های نگهداری: ریسه های لوپ لایت قوی، قابل اعتماد و ظریف هستند.

ایمنی: ریسه های ما حاوی مواد خطرناکی مانند جیوه یا سرب نیستند.

قابل لمس: ریسه های LED ما برای لمس کردن خنک هستند. این ریسه ها باعث سوختن مردم، حیوانات خانگی یا گیاهان نمی شوند.

حشرات: چراغ های LED ما مانند سایر چراغ ها حشرات یا پشه ها را به خود جلب نمی کنند. زیرا از آن ها اشعه ماورابنفش یا مادون قرمز ساطع نمی شوند و “داغ” نیستند.

دامنه لوازم جانبی: طیف گسترده ای از لوازم جانبی ما تمام نیازهای لازم برای تکمیل یک سیستم نور را دارد.

 انواع ریسه های ضد آب

ریسه های ضد آب لوپ لایت به گونه ای ساخته شده اند تا دقیق ترین دستورالعمل ها را برای استفاده در فضای باز رعایت کند. اکثر این ریسه ها دارای درجه IP68 هستند که به این معنی است که می توانند در زیر آب استفاده شوند. شکل زیر انواع مدل های ضد آب را نشان می دهد.

 

انواع ریسه های ضد آب
انواع ریسه های ضد آب

به دنبال روشنایی LED قابل اطمینان برای باغ خود هستید؟ طیف گسترده ای از بهترین ریسه های LED را در لوپ لایت مشاهده کنید تا گزینه مناسب خود را پیدا کنید! علاوه بر با کیفیت بالا، ریسه های ما دارای قیمت مناسب و معقول هستند. ریسه های لوپ لایت تمامی ویژگی های بالا برای نصب در فضای بیرونی را دارا هستند. در صورت وجود سوال یا ابهام، با کارشناسان فنی و فروش لوپ لایت ارتباط برقرار کنید. 

بیشتر بخوانید
نورپردازی محیط های آبی با ریسه های ال ای دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست