چراغ های دکوراتیو با ریسه های نوری

چراغ دکوراتیو با ریسه نوری

چراغ های دکوراتیو به نوعی مکمل روشنایی های اصلی و عمومی فضا محسوب می شوند. این چراغ ها به دلیل حالت دکوری که دارند حتی در حالت خاموش در واقع جزیی از مناظر زیبایی منزل به حساب می آیند. این چراغ ها دارای طرح ها و مدل های گوناگونی هستند. همچنین، می توانند به عنوان یک عنصر مجزا به کار روند، یا این که با سایر لوازم از جمله مبل و فرش و پرده ست باشند. در واقع، دنیای چراغ های دکوراتیو بسیار متفاوت و گسترده است. در این مقاله، گوشه ای از دنیای گسترده چراغ های دکوراتیو با ریسه های نوری را می خواهیم به شما نشان دهیم.

چراغ های دکوراتیو در فضا می توانند با طرح ها و در استایل های محتلفی به کار روند. به عنوان مثال، می‌توانند یک لوستر بزرگ در یک اتاق پذیرایی باشند یا یک چراغ دیواری مدرن برای جذاب کردن دکوراسیون اتاق و طراحی داخلی. در سال های اخیر، ایده طراحی داخلی و تزئین چراغ های دکوراتیو با ریسه های نوری به یک روند محبوب تبدیل شده است. با این کار عملا هم از ویژگی های صرفه جویانه ریسه های نواری LED بهره می برید و هم بر زیبایی و جذابیت فضای خود می افزایید.

راه هایی که می توانید با چراغ های دکوراتیو فضای خود را تزئین کنید

چراغ های دکوراتیو با نور ظریف توری

 

چراغ دکوراتیو
چراغ دکوراتیو توری با ریسه نوری

با کمک ریسه های نواری سفید نرم و مقداری توری سفید، درخشش زیبایی به میز توالت خود بدهید. چراغ ها روی این آینه نقره ای قوس می گیرند و دو انتهای آن در بالای آن قرار می گیرند. کمان های توری سفید که بین هر چراغ قرار گرفته اند، ظاهر چراغ ها را ملایم می کنند و جلوه ای عاشقانه به کل آن می دهند.

بیشتر بخوانید
تفاوت بین انواع ال ای دی 3528، 5050 و 2835 چیست؟

به اتاق خواب خود کمی نور بدهید

 

ریسه دکوری برای اتاق خواب
ریسه دکوری برای اتاق خواب

پنل های سفید مات و چراغ های سفید ملایم به این تابلوی رومانتیک حالت عاشقانه می دهند. یک شبکه ۹ × ۹ سفید، پایه این قطعه خیره کننده را فراهم می کند. هر صفحه در شبکه یک نقشه منحصر به فرد خود را دارد که با رشته ای از چراغ ها که در پشت صفحه مقابل قرار دارد، تکمیل می شود. این طرح مدرنی است که در عین حال کلاسیک و رمانتیک هم هست.

یک لوستر خیره کننده

 

لوستر تزئینی
لوستر با ریسه های نوری

لوستر های زیبا از قدیمی ترین چراغ های دکوراتیو محسوب می شوند. در حالت کلاسیک، چندین رشته لامپ دور یک قاب دایره ای شکل می پیچند که توسط زنجیر از سقف آویزان است. به دلیل این که این نور از بالا به کل فضا تابانده می شود، در بیشتر تزئینات دکوراتیو از لوسترهای آویز به عنوان منبع اصلی نور استفاده می شود. با این حال، در بسیاری از طرح ها، یک لوستر با یک یا چند منبع روشنایی دیگر ترکیب می‌شود تا نور و تنوع را بهبود بخشد. به علاوه، در عین زیبایی و جذابیت، این لوستر یک جلوه از دنیای قدیمی به یک اتاق کلاسیک را ارائه می دهد. یکی دیگر از مزایای این طرح، تنوع بالای لوسترهای موجود در بازار است. همچنین، شما می توانید از LED های مختلفی در لوستر خود استفاده کنید.

اتاق کودک ستاره باران

 

ریسه تزئینی برای اتاق کودک
ریسه تزئینی برای اتاق کودک

از کاربرد ریسه های نوری برای کودکان غافل نشوید. با این صفحه سقفی مصنوعی که پر از چراغ های رشته ای است، آسمان شب را به داخل اتاق فرزند خود بیاورید. این طرح در واقع تخته فوم پانلی را تشکیل می دهد که سقف را پر می کند. چراغ ها به کف صفحه وصل هستند و نور ملایم آسمان شب را ایجاد می کنند. این طرح از محبوب ترین ها برای اتاق کودک است. لازم به ذکر است طرح های دیگری جز آسمان شب هم قابل اجراست.

بیشتر بخوانید
نوارهای LED چقدر داغ می شوند؟ چقدر گرم بودن LED عادی هست؟

LED ها (دیودهای ساطع کننده نور) انقلابی در نحوه روشنایی خانه های ما ایجاد کرده اند. علاوه بر مقرون به صرفه بودن، می توانند تقریباً به هر چیزی متصل شوند تا نتایج خیره کننده ای در داخل یا خارج فضا ایجاد کنند. گرچه این کار کمی پیچیده تر از قرار دادن چراغ ها در محل خود است، شما می توانید کیت هایی بخرید که همه چیز مورد نیاز شما را برای نصب آسان و بی دردسر داشته باشد. به دلیل راحتی کار و تنوع بالا و انعطاف پذیری خیره کننده، یکی از کاربردهای اصلی ریسه های LED نوری، چراغ های دکوراتیو داخلی است. در صورت داشتن تمایل برای استفاده از این چراغ های پرطرفدار، می توانید از ریسه های نوری متنوع لوپ لایت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید