روش های جالب استفاده از ریسه های نواری LED برای برجسته سازی تزئینات دکوری

ریسه نوری تزئینی

ایده ادغام ریسه های نواری LED در دکوراسیون منزل شما احتمالاً قبلاً به ذهن شما خطور کرده است. اما شاید هنوز به اندازه کافی فکر نکرده باشید و این ایده را فراموش کرده اید. خب، حالا وقت آن است که به آن فرصت دوم بدهیم. ما کاملاً مطمئن هستیم که نمونه هایی که امروز برای شما آماده کرده ایم می توانند شما را الهام بخشند. این ایده های جذاب ما را برای نوشتن این مقاله تشویق کرده اند. ما معتقدیم که ریسه های نواری LED نباید زیاد برجسته شوند و نباید با روشنایی خود فضا را فریب دهند. آن ها باید ظریف و مرموز باشند. ما فکر می کنیم تزئیناتی که ما انتخاب کرده ایم این ایده را به خوبی نشان می دهند.

فهرست محتوا

مکان های سنتی ریسه های نواری

ریسه های LED اغلب به قسمت زیرین کابینت ها و کنسول های دیواری متصل می شوند. آن ها این قسمت را به روشی خنک و مدرن برجسته می کنند بدون اینکه واقعاً خیلی روشن باشند. نور گرم معمولاً ترجیح داده می شود. زیرا دارای درخشش طلایی زیبایی است که به ایجاد فضایی گرم و دلپذیر کمک می کند.

ریسه نوری تزئینی

روش دیگر برای استفاده از این ریسه ها، برجسته سازی یک قطعه یا لوازم جانبی خاص در خانه است. به عنوان مثال، این مجموعه از قفسه ها در اینجا به یک نقطه کانونی فوری تبدیل شده است. در واقع، به اندازه کافی جالب است که می تواند به تنهایی برجسته شود اما نور قطعاً کمک شایانی می کند.

 

ریسه نوری تزئینی

مکان های متداول ریسه های نواری

اگرچه در مورد ریسه های LED قطعاً هیچ قانونی وجود ندارد، اما مناطقی وجود دارند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از آن ها اتاق نشیمن، مرکز سرگرمی خانه است.

بیشتر بخوانید
ریسه LED برای رشد گیاهان

مکان رایج دیگر ریسه های روشنایی LED آشپزخانه است. در اینجا آن ها معمولاً به قسمت زیرین کابینت های دیواری متصل می شوند. این ریسه ها روشنایی لازم را برای فضای پیشخوان و اپن آشپزخانه فراهم می کنند.

 

ریسه نوری در آشپزخانه
ریسه نوری در آشپزخانه

در اتاق نشیمن چند روش مختلف برای افزودن این ریسه ها به دکور وجود دارد. یک گزینه استفاده از آنها برای روشن کردن قسمت زیرین ماژول مرکز سرگرمی است که معمولاً چند اینچ بالاتر از کف نصب می شود.

گزینه دیگر نصب ریسه های نواری LED در پشت ماژول های مبلمان است تا به نظر رسد نور از پشت آن ها می آید. در این حالت استفاده از چراغ های LED رنگی نیز می تواند جالب و جذاب باشد.

ریسه های LED وقتی با قفسه های باز جفت شوند نیز به خوبی کار می کنند. آن ها واقعاً کانون توجه چیزهایی هستند که شما در آنجا به نمایش می گذارید و می تواند بسیار جالب باشد و به نمای تزئینی ظاهری نمایشی و حتی کمی دراماتیک می بخشد.

ریسه نوری تزئینی

کمتر دیده می شود که ریسه های نواری LED به صورت عمودی- و نه افقی- نصب شوند، بنابراین در صورت وقوع این اثر می تواند کمی غیر منتظره باشد و در نتیجه جالب تر و چشم نوازتر باشد.

شما می توانید از ریسه های سبک برای تأکید بر معماری خاص یا جزئیات طراحی در خانه خود استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید سقف را برجسته کنید یا می توانید بر هندسه عناصر مبلمان تأکید کنید.

گزینه های جدیدتر

حمام فضای عالی دیگری برای استفاده از ریسه های نواری LED است. داشتن آینه با نور پس زمینه با نور یکنواخت در اطراف بسیار کاربردی است. همچنین می توانید نواری از ریسه های LED را در زیر کابینت دیواری نصب کنید تا نور روی سینک ظرفشویی و پیشخوان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید
هر آنچه که باید در مورد نورپردازی زیر کابینت بدانید
ریسه نوری تزئینی
ریسه نوری تزئینی

ریسه های نواری LED همچنین می توانند در قسمت بیرونی خانه نصب شوند. برای مشخص کردن برخی از ویژگی های معماری و یا به سادگی تأمین نور نقطه ای در شب به روشی یکنواخت و مدرن. حیاط، ایوان ها و تراس ها همه گزینه های مناسبی هستند. تاکید ما در این مقاله بیشتر مربوط به ظاهر و نما است. اما این واقعیت که ریسه های LED نیز بسیار کم مصرف هستند، موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ریسه نوری در فضای ازاد
ریسه نوری در فضای ازاد

شما حتی می توانید ریسه های نواری سبک را در گلدان ها یا نیمکت های باغچه تعبیه کنید. این کار یک فضای زیبا برای افسانه ها ایجاد کند و یا طرح های آنها را تکمیل کند و در عین حال نور نقطه ای نرم و دلپذیر ایجاد کند. تکنیک ها و استراتژی های مدرن محوطه سازی اغلب از این ویژگی استفاده می کنند و نتایج می توانند کاملا چشمگیر و مسحورکننده باشند.

لازم به ذکر است در تمامی گزینه های ذکر شده، انواع ریسه های نوری اعم از نئون فلکس، اس ام دی، سی او بی و … قابلیت کارکرد دارند. شما می توانید با توجه به نیاز خود، ریسه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین، می توانید از کارشناسان لوپ لایت برای بهترین انتخاب مشورت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست