خرید ریسه شلنگی با کیفیت تولید ایران

ریسه سلنگی با کیفیت

ریسه شلنگی ال ای دی با تکنولوژی بدون سیم برای اولین بار توسط شرکت لوپ لایت در ایران تولید شد. در واقع، این تکنولوژی با لوپ لایت وارد کشورمان شد. همچنان که محبوبیت این ریسه های نوری به دلیل مزایای فراوانی که دارند افزایش می یابد، پیدا کردن یک محصول با کیفیت به دغدغه بسیاری از هم وطنان تبدیل شده است. شاید طبق کلیشه موجود فکر کنید که برای خرید ریسه شلنگی با کیفیت باید حتما به دنبال یک برند خارجی باشید. در این صورت، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به اشتباه خود پی ببرید!

ریسه های شلنگی LED برای روشنایی منازل روز به روز محبوب تر می شوند. به احتمال زیاد شما استدلال مربوط به LED ها را درباره برتری آن ها نسبت به لامپ های رشته ای و حتی هالوژنی شنیده اید: آن ها کارآمدتر، روشن تر، ماندگارتر هستند. همچنین، گرمای زیادی تولید نمی کنند، به راحتی کنترل و برنامه ریزی می شوند و… . این لیست همچنان ادامه دارد! LED ها در بسته بندی های بسیار جمع و جور ارائه می شوند که مقاوم در برابر شوک هستند و باعث می شود به روش های مختلفی بتوان از آنها استفاده کرد. ریسه های ال ای دی دسته بندی گسترده ای دارد که شامل انواع مختلف ریسه های شلنگی LED است. بسته به نحوه استفاده از این ریسه ها، ممکن است به یک نوع خاص نیاز داشته باشید.

ریسه شلنگی ایرانی

فهرست محتوا

تنوع ریسه های شلنگی لوپ لایت

یکی از مزیت های اصلی ریسه های شلنگی، تنوع بالای آن هاست. شما می توانید با توجه به فضا و نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. لوپ لایت مفتخر است تنوع بالایی از محصولات گوناگون را با بهترین کیفیت موجود در بازار به شما مشتریان عزیز عرضه کند. این ریسه ها توسط مواد اولیه با کیفیت و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی حال حاضر دنیا تولید می شوند. در ادامه، دسته های اصلی این محصولات گزارش می شوند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه محصولات لوپ لایت سر بزنید.

بیشتر بخوانید
ویژگی ریسه های ال ای دی چیست؟

ریسه های SMD LED

با پیشرفت در تکنولوژی و تغییر در سبک زندگی، همه می خواهند از تجربه سینمایی در خانه، دفتر یا هر مکان تفریحی لذت ببرند. برای آن ها، بهترین انتخاب این است که از ریسه های شلنگی SMD LED با تراشه ۲۸۳۵ تراکم ۶۰  استفاده کنند. این ریسه ها دارای طول ۳۰-۶۰ فوت هستند. اما می توان این ریسه ها را به هر طولی برش داد و برای اهداف مختلف نصب کرد. این ریسه ها را می توان در فضاهای گوشه ای خانه، وسایل کوچک الکترونیکی مانند تلویزیون، یخچال، رایانه شخصی، مبلمان و دیوارپوش ها نصب کرد. این ریسه های شگفت انگیز دارای چندین ویژگی مانند گزینه های قابل برنامه ریزی، کنترل از راه دور، قابلیت کنترل با گوشی های هوشمند برای راحتی کار با بی سیم از راه دور و عملکرد بدون دردسر هستند.

ریسه های Neon Flex

یکی از ویژگی های اصلی ریسه های نئون فلکس لوپ لایت، یکنواختی نور در سرتاسر رول های چند متری آن است. نور یکنواخت از مهم ترین ضروریات یک ریسه نوری است. بسیار مهم است که میزان نور در نقاط مختلف این ریسه متفاوت نباشد. بنابراین، اگر پروژه شما به نور یا سایه های روشن یکپارچه نیاز دارد، با فراغ بال می توانید از محصولات لوپ لایت استفاده کنید. این ریسه ها که تقریبا گران قیمت ترین نوع موجود در بازار هستند، به معجزه ریسه های ال ای دی معروف هستند. زیرا از جدید ترین و مدرن ترین فناوری تکنولوژی در آن استفاده شده است.

ریسه های COB

ریسه های COB LED با ساختار ساده داخلی، اتلاف حرارتی بسیار کمی دارند. بدلیل فضای داخلی بسته و کوچک، فضایی برای اتلاف گرما بوجود نمی آید. هرچند که ریسه های LED SMD هم اتلاف حرارت کمی دارند، اما بدلیل ساختار پیچیده تر، کنترل و تعیین آن دشوارتر است. ریسه های COB LED فرایند تولید ساده تری دارند و تولید انبوه آن ها آسان تر است. این ریسه های انعطاف پذیر به صورت گسترده در انواع پروژه های روشنایی صنعتی، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. این ریسه ها یک دنیای پر از نور راحت تر، نرم تر و گرمتر، چه در محیط داخلی و چه در فضای باز، برای مردم به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید
مزایای استفاده از چراغ های رشد گیاه ال ای دی چیست؟

محصول با کیفیت ایرانی

این حقیقت قابل کتمان نیست که در بسیاری از صنایع، برای یافتن محصول با کیفیت مجبور هستید به دنبال برندهای خارجی بگردید. خوشبختانه، تلاش مهندسان و تکنسین های لوپ لایت فضای متفاوتی را در صنعت نور و ریسه های نوری رقم زده است. لوپ لایت، اولین و بزرگترین تولید کننده ریسه های نوری ال ای دی با تکنولوژی بدون سیم در خاورمیانه است. کیفیت محصولات تولیدی این شرکت به گونه ای بوده که نام ریسه های ال ای دی در ایران با نام لوپ لایت پیوند خورده است. از طرفی، میزان فروش سالانه و حجم صادرات انواع ریسه های شلنگی به کشورهای خارجی نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات است.

قیمت ریسه های شلنگی

قیمت ریسه های شلنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، هرچه طول بیشتری از یک ریسه را خریداری کنید، قیمت آن بیشتر خواهد بود. همچنین، ریسه های جدیدتر مانند نئون فلکس قیمت بیشتری دارند. به صورت کلی، ریسه های ال ای دی نسبت به لامپ های رشته ای گران تر هستند. اما با توجه به مصرف برق کمتر و طول عمر بیشتر، این افزایش قیمت کاملا منطقی به نظر می رسد. در حقیقت، در بلند مدت این افزایش قیمت کاملا جبران خواهد شد.

به کار بردن پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا و مهندسان و کارشناسان مجرب موجب شده است تا این ریسه های شلنگی با کیفیت با قیمت معقول و مناسب ارائه شوند. در واقع، با توجه به کیفیت این محصولات و مقایسه قیمت آن با محصولات مشابه خارجی، محصولات لوپ لایت با قیمت ارزان به مشتریان نهایی عرضه می شوند. در نهایت، هدف اصلی ما رضایت شما مشتریان عزیز است.

بیشتر بخوانید
دسته بندی کلی انواع ال ای دی نواری و تفاوت های آن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست