راه حل های جذاب برای نمای ساختمان به لطف ریسه های نواری LED

ریسه نمای ساختمان

برای روشنایی در فضای باز می توانید از محصولات LED بهره مند شوید و ساختمان خود را به یک نقطه عطف واقعی تبدیل کنید. به لطف نورپردازی ریسه های نواری LED، می توانید برجستگی های معماری را روشن کرده و حتی جلوه های نور و رنگ جذابی را در نمای خارجی طراحی کنید که توجه ها را به خود جلب کند. آن ها همچنین انرژی کمتری مصرف می کنند و هزینه های تعمیر و نگهداری را به دلیل طول عمر بالا و مقاومت برجسته در برابر شرایط جوی به حداقل می رسانند.

همانطور که فناوری LED توسعه یافته است، به طراحان روشنایی این امکان را داده است تا مفهوم نورپردازی معماری را با استفاده از ریسه های LED به عنوان پیکسل در یک صفحه نمایش بزرگ در فضای باز گسترش دهند. این امر یک نمای معمولی از ساختمان را به یک نمای نوآورانه رسانه تبدیل می کند. ریسه ها نواری LED برای ساختن اشکال ترکیب می شوند. سپس طراحان نورپردازی از نرم افزاری برای پیکربندی این اشکال استفاده می کنند تا به عنوان نمایشگرهای ویدئو عمل کند، جایی که هر LED یک پیکسل در نمایشگرهای واقعاً با وضوح و نسبت ابعادی دلخواه است.

 

ریسه نمای ساختمان
ریسه نمای ساختمان

فهرست محتوا

عناصر متمایز و برجسته معماری شایسته توجه هستند.

راه حل های نورپردازی برای نمای ساختمان و فضای باز باید ایجاد ارزش افزوده برای ساختمان ها داشته باشند. و یا لیاقت معماری ساختمان را با زیبا تر و ایمن تر کردن مکان، نشان دادن یک ساختمان در نور مناسب یا ایجاد یک تصویر سازمانی مثبت، افزایش دهد. همچنین شما می توانید فناوری را با سادگی ترکیب کنید. این ریسه ها سیستم انعطاف پذیر عملکرد و روند کارایی روشن، یکنواخت و کارآمد را تضمین می کنند.

بیشتر بخوانید
مزایا و معایب ریسه ولتاژ بالا و ولتاژ پایین چیست؟

معماری نورپردازی از سیستم های روشنایی طراحی شده و ماهرانه به دنبال برجسته سازی معماری طبیعی ساختمان است. ریسه های نواری LED سفید و چند رنگ ابتدا در مکان مناسب قرار می گیرند. سپس برنامه ریزی می شوند تا بتوانند با گذشت زمان به طور خودکار تنظیم شوند. با کنترل موقعیت، شدت و رنگ نور در نمای خارجی ساختمان، طراحان روشنایی می توانند روحیه و حال و هوای یک مکان را با توجه به موقعیت تغییر دهند.

مدیریت نور حرفه ای ریسه های نواری

برای ایجاد سایه های تیره و سفید و متنوع ترین جلوه های رنگی در نمای خود، از مزایای پیشرفته ترین فناوری نور LED استفاده کنید. یک سیستم مدیریت نور از سیستم های دیجیتال کاملاً متناسب با نیازهای شما به شما کمک می کند تا به بالاترین سطح عملکرد برسید. همچنین، واحد کنترل مرکزی به شما امکان می دهد تا به یک ترکیب عالی و پویا از نور طبیعی و مصنوعی برای حداکثر کارایی در معماری و نمای خود برسید.

درایورهای ریسه های نواری همچنین برای تنظیم سطح روشنایی ثابت و از پیش تعیین شده ایده آل هستند. آن ها با تغییر شرایط روشنایی در طول روز و در همه شرایط آب و هوایی سازگار هستند. اما این همه ماجرا نیست. پس از نصب آسان چراغ های روشنایی و موتورهای سبک، می توانید سناریوهای نوری از پیش تعریف شده و توالی نور پویا را ذخیره کنید. سپس، از طریق کنترل از راه دور، تلفن هوشمند، صفحه لمسی مرکزی یا حتی سنسور حرکت خود فعال کنید. به عنوان مثال، برای تأکید بر عناصر خاص ساختمان خود در طول روز یا همچنین در شب می توانید از رنگ ها یا سطح روشنایی خاصی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
هنگام خرید ریسه های LED به چه مواردی باید دقت کرد؟

 

ریسه نمای ساختمان
تزئین نمای ساختمان با ریسه نواری

مهم ترین ویژگی هایی که ریسه های نواری که برای نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شوند:

  •  ساخته شده برای معماران و طراحان نورپردازی: باید با هماهنگی معماران اصلی و همچنین تنظیمات برگزیده طراحان روشنایی، نیازهای نصب کنندگان و نیازهای طولانی مدت اپراتورها ساخته شوند.
  • ولتاژ پایین: در گذشته، وات های ۳۵ تا ۴۰۰ وات در هر نقطه روشنایی در مورد نورافکن های HIT غیر معمول نبودند. اما امروزه دامنه بسیاری از محصولات ریسه روشنایی حداکثر ۵۰ وات است.
  • عامل فاکتور لامپ: قرار دادن درست ریسه های نواری در ساختار فیزیکی باعث می شود که تأثیر نور به میزان قابل توجهی بهتر از لامپ های نور افکن با ولتاژ بالا باشد که با فاصله های بیشتری نصب شده اند. وگرنه نورافکن ها نما را نسبتاً نادرست مرحله بندی می کنند و در طول روز ناخوشایند هستند.

تبدیل چشم اندازهای طراحی به واقعیت

مفاهیم طراحی داخلی همیشه تحت تأثیر نورپردازی بوده اند. با این حال، طراحی خارجی تا مدت زیادی از نورپردازی مناسب محروم بوده است. امروزه فناوری LED انقلابی در همه چیز ایجاد کرده و فضای بیشتری برای طراحی پیچیده چراغ های روشنایی ارائه می دهد. نمای ساختمان یکی از این فضاهاست. امروزه طرح های گوناگونی برای تزئین و نورپردازی نمای خارجی ساختمان ها وجود دارد. برای تامین ریسه های نواری مناسب برای این طرح ها، می توانید از محصولات گوناگون لوپ لایت بهره ببرید. همچنین، برای مشاوره بیشتر، می توانید با کارشناسان لوپ لایت ارتباط برقرار کنید.

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست