خرید و نصب ریسه نواری سقفی

ریسه ال ای دی برای سقف

اگر از فضای زندگی خود خسته شده اید، ریسه های نواری LED می توانند به فضای شما ظرافت و روح ببخشند. ریسه های نواری LED انقلابی در صنعت روشنایی ایجاد کرده و قابلیت انعطاف پذیری را به چراغ ها و فضای زندگی اضافه کرده است. این مقاله یک راهنمای دقیق در مورد انتخاب و نصب ریسه نواری سقفی LED است. قبل از راهنمای نصب، بیایید سری به ویژگی های اصلی ریسه های نواری LED بزنیم. با مطالعه این مقاله، شما می توانید در مورد بهترین ریسه ال ای دی برای سقف فضای خود تصمیم بگیرید.

فهرست محتوا

رنگ مناسب ریسه نواری سقفی

تطبیق پذیری ریسه نواری سقفی یکی از ویژگی های اصلی آن است. به همین دلیل است که اگر نور نوار LED تک رنگ را انتخاب کنید، در سایه های مختلف رنگ سفید وجود خواهد داشت. با این حال، اگر چندین رنگ از ریسه های نوار LED را انتخاب کنید، می توانید در هر زمان رنگ مناسب آن زمان را داشته باشید. وجود رنگ های مختلف (به طور معمول قرمز، سبز، آبی، در RGB وجود دارد) تنوع فضای شما را به طور قابل توجهی افزایش می­دهد. در همین حال، اگر نوار چراغ های LED RGB را با آی سی IC داخلی انتخاب کنید، توانید در یک زمان چندین رنگ داشته باشید. به این حالت که مانند رنگین کمان است، اصطلاحاً رنگ رویا می گویند.

 

رنگ ریسه

روش کنترل

انواع مختلف ریسه نواری سقفی در روش کنترل ازهم متفاوت هستند. اساساً، می توانید یک کنترل از راه دور برای روشن و خاموش کردن چراغ ها، تغییر رنگ و روشنایی و غیره تهیه کنید. برخی از چراغ های نوار LED با تجهیزات جدیدتر نیز سازگار هستند. حتی امکان کنترل چراغ ها با صدای شما نیز وجود دارد. این ویژگی به شما امکان می دهد همه چیز را از طریق APP کنترل کنید. به این معنی که می توانید با استفاده از این کنترل بی سیم WIFI، روشنایی یا حالت صحنه را در هر مکان و هر زمان تغییر دهید.

بیشتر بخوانید
دسته بندی کلی انواع ال ای دی نواری و تفاوت های آن ها

روشنایی

مانند لامپ های رشته ای، روشنایی ویژگی اصلی ریسه های LED سقفی است. روشنایی یک ریسه نواری LED با لومن بر متر توصیف می شود. روشنایی ریسه های نوار LED به عوامل زیر بستگی دارد:

  • خروجی LED
  • تعداد LED ها در هر متر
  • وات چراغ های نوار LED

به طور معمول، روشنایی نوار LED 1500 لومن در متر است. این مقدار کمتر از یک لامپ فلورسنت است که ۱۸۰۰ لومن در متر دارد. اگر ریسه نواری سقفی را انتخاب کنید که دارای LED ساطع کننده بیشتری در هر متر است، ممکن است هزینه آن بیشتر ولی روشن تر باشد.

ایمنی و ضمانت

برای ما امکان پذیر نیست که به طور مکرر ریسه های نوار LED را در سقف تغییر دهیم. بنابراین، انتخاب ریسه های با کیفیت بالا مهم است. قبل از خرید، بهتر است که از ایمنی و ضمانت مطمئن شوید.

بهترین ریسه نواری سقفی LED را انتخاب کنید

قبل از خرید ریسه نواری سقفی LED همیشه ویژگی های اصلی آن ها را بخاطر بسپارید. نوارهای سقفی روشنایی LED وات های مختلفی دارند که معمولاً از ۵ وات تا ۲۵ وات متغیر هستند. ریسه های مختلف LED دارای تعداد مختلفی از ساطع کننده ها در هر متر هستند که میزان روشنایی ریسه های LED برای سقف را تعیین می کند. با این حال، این انتخاب شما در مورد سایر ویژگی ها مانند انتخاب رنگ است و به فضای زندگی شما بستگی دارد.

اما همیشه به یاد داشته باشید که عرض نوار LED نباید بیش از عرض فضایی باشد که می خواهید آن را آویزان کنید. نصب ریسه های LED بر روی سقف می تواند مشکل باشد. زیرا شما به تکنیک و تجهیزات پیشرفته برای پنهان کردن نوار LED در سقف کاذب نیاز دارید. بهترین اندازه متناسب با نیاز شما و متناسب با ارتفاع سقف را انتخاب کنید. برای یک فضای معمولی، وسایل معمولی نصب به خوبی کار می کنند. اما این امر به عوامل دیگری مانند اندازه منطقه ای که می خواهید روشن کنید نیز بستگی دارد. همچنین به فاصله سقف از محل روشنایی شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید
بهترین مارک ریسه شلنگی | راهنمای انتخاب بهترین برند ریسه

سطح سقف را تمیز و خشک نگه دارید

به طور کلی، قبل از نصب ریسه های نواری LED باید فضای خود را تمیز و خشک کنید تا مطمئن شوید که می توان آن را چسباند. این امر در مورد سقف اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا بعد از نصب، تغییر آن دشوارتر است.

نوارهای نوری LED را در سقف مخفی کنید

نصب نوار LED در کل کار مشکلی نیست. اما اگر نوارها را در سقف نصب می کنید ممکن است به پنهان کردن نوارهای LED نیاز داشته باشید. بنابراین، نوارهای سقفی LED را پشت لبه ای مانند لبه بالای سقف قالب نصب کنید. این به شما کمک می کند تا ریسه های نوار LED سقف را پنهان کنید. و بهترین جلوه نور را در فضای زندگی برای ظاهری بسیار براق فراهم کنید.

 

نصب ریسه سقفی
نصب ریسه سقفی

ریسه نواری سقفی لوپ لایت

لوپ لایت انواع مختلفی از ریسه های نوار LED را ارائه می دهد. مانند ریسه های نواری نئون فلکس که ویژگی های منحصر به فردی دارد. از جمله، رنگ های خاص مانند بنفش، ریسه هفت رنگ، همگام سازی موسیقی و کیت های ضد آب. اگر به دنبال تزئینات سقف کاذب خود هستید، کافی است محصولات لوپ لایت را بررسی و مورد مناسب خود را پیدا کنید. ریسه های ال ای دی لوپ لایت با قیمت مناسب و با ویژگی های بسیاری ارائه می شود که لوپ لایت را از دیگر برند ها متمایز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست