یادداشتی بر ریسه‏ های ال ای دی تولیدی لوپ لایت

یادداشتی بر ریسه‏ های ال ای دی شرکت لوپ لایت عرضه کننده انواع ریسه‏ های ال ای دی است. این ریسه‏ها مزایای زیادی دارند.

 

یادداشتی بر ریسه‏ های ال ای دی

شرکت لوپ لایت تولید و عرضه کننده انواع ریسه‏ های ال ای دی است. این ریسه‏ها مزایای زیادی دارند.

  1. ریسه‏ های ال ای دی شرکت لوپ لایت نرم هستند، می‏تواند مانند سیم پیچیده شود و قابل برش و اضافه کردن هستند. لامپ و مدارهای کاملاً با پلاستیک انعطاف‌پذیر پوشانده شده ‌اند. این بخش دارای عایق بندی خوب و عملکرد ضد آب و استفاده ایمن هستند.

 ۲، این ریسه های منعطف در برابر آب و هوا و شکستن مقاومت دارند. عمر طولانی آن‌ها طولانی است.

 ۳، ساخت شکل‏ها، متن و سایر مدل‌ها با این ریسه های ال ای دی آسان است. به طور گسترده ای در ساختمان‌ها، پل‌ها، جاده ‌ها، باغ‌ها، حیاط‌ها، کف و سقف خانه‏ها، طراحی مبلمان، ماشین‌ها، استخرها، در زیر آب مثل استخرها، در تبلیغات مختلف، ساخت علائم و هشدارها و در سایر بخش‏های دکوراسیون و نورپردازی استفاده می‏شوند.

نکاتی در مورد درباره روشنایی ریسه‏ های ال ای دی

  1. در مناسبت‌های مختلف و محصولات مختلف، ریسه‏ های ال ای دی روشنایی مناسبی دارند. به عنوان مثال، اگر این ریسه های در ابعاد بزرگ را در برخی از مراکز خرید بزرگ قرار بگیرند، در صورت روشن بودن از جذابیت بیشتری برخوردار می‌شوند. برای این جلوه تزئینی، آن‌ها به کانون توجه مخاطبان این مراکز خرید تبدیل می‏شوند و در جذب مشتری نقش دارند.
  2. ریسه های شرکت لوپ لایت با قابلیت ضد الکتریسیته ساکن دارای طول عمر بالا هستند، اما قیمت آن‌ها نسبت به ریسه های معمولی بالاتر است. معمولاً بهتر است ریسه‏ها مقدار آنتی استاتیک بالای ۷۰۰ ولت داشته باشید.
بیشتر بخوانید
تفاوت ریسه های نواری Neon Flex با ریسه های LED معمولی در چیست؟

۳، طول موج و درجه حرارت رنگ مثل سایر نورهای ال ای دی است. این عوامل در ایجاد مقدار زیادی از نور تاثیرگذار است. این نوع تابش نور در داخل لامپ‌های ال ای دی و سایر لوازم روشنایی مشابه نیست.

 ۴- جریان الکتریسیته در این ریسه‏ها در جهت معکوس هدایت می‌شوند. پیشنهاد ما استفاده از محصولات LED با جریان پایین است.

 ۵، توانایی ضد آب، برای فضای باز ضروری است

  1. زاویه نور ریسه‏ های ال ای دی تأثیر زیادی نور پردازی دارد، زیرا این ریسه‏ها لامپ‌های مختلفی نیاز دارند. برای لامپ‌های ال ای دی زاویه، ۱۴۰-۱۷۰ درجه را پیشنهاد می‌کنیم.
  2. تراشه LED کیفیت اصلی LED را تعیین می‌کند. برندهای زیادی برای تراشه LED بسیاری وجود دارند قیمت‌ها از یک برند به برند دیگر بسیار متفاوت است.
  3. اندازه تراشه LED کیفیت و روشنایی ریسه ال ای دی را تعیین می‌کند. شرکت لوپ لایت تراشه بزرگ‌تری را هنگام ساخت ریسه های انتخاب می‏کند، اما قیمت بر این اندازه تراشه بالاتر خواهد بود.
دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست