بزرگترین شرکت تولید کننده ریسه در ایران

بزرگترین شرکت تولید کننده ریسه در ایران

فهرست محتوا

بزرگترین شرکت تولید کننده ریسه در ایران

این افتخار ماست که در نیک تاب نور یزد، معتبرترین شرکت تولید کننده ریسه در ایران را برعهده داریم. محصولات تولیدی ما تحت عنوان لوپ لایت ( Loop Light ) تولید و در بازار توزیع می شود. تولیدات مجموعه ما شامل ریسه های LED با طرح های مختلف است که برای زیبا سازی بخش های مختلف نمای ساختمان می توان استفاده کرد. این تولیدات همگام با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می شود. ما در کارخانه ی لوپ لایت، و با کمک از پیشرفته ترین دستگاه های موجود در دنیا،  مجموعه ای از متخصصین و مهندسین مجرب را گرد هم آورده ایم تا نیازهای کشور به انواع ریسه ها را تامین نماییم. و همچنین بتوانیم در امر صادرات محصولات و تولید ناخالص ملی گامی برداریم.

ریسه بدون سیم عمده ترین محصول برند لوپ لایت

احتمالا ریسه های نوری را دیده اید که شامل یک رشته سیم بلند است که تعداد زیادی لامپ بسیار ریز به آن متصل است از این ریسه ها برای مراسم های شادی، دکوراسیون و غیره استفاده می شود اما محصولات لوپ لایت به عنوان شرکت تولید کننده ریسه فراتر از این است. مجموعه ما عمدتا ریسه های بدون سیم را که برای زیبا سازی نماهای مختلف ساختمان نظیر آشپزخانه، سقف، نمای بیرونی، راه پله ها و غیره استفاده می شوند را تولید می کند.

شاید این سوال ذهن شما را نیز مشغول کرده باشد که مگر می شود ریسه بدون سیم باشد و اصلا ریسه بدون سیم یعنی چی؟ در جواب این سوال باید بگوییم که ریسه های قدیمی از سیم های مسی نازکی تشکیل شده اند که جریان برق را به چراغ ها می رساند اما ریسه های جدید از یک مدار که دارای ۵ لایه است و دو لایه آن را مس خالص تشکیل می دهد و قطر آن و ۱۰ و ۱۳ میلیمتر است. از مزیت های ریسه های جدید، عدم بروز قطعی می باشد و بسیار محکم و در عین حال منعطف هستند اما در ریسه های قدیمی امکان قطعی برق در مدار بسیار زیاد بود. خوشبختانه در لوپلایت میتوانیم ریسه های نسوز، بدون سیم و با عمری طولانی تولید کنیم.

بیشتر بخوانید
یادداشتی بر ریسه‏ های ال ای دی تولیدی لوپ لایت

معرفی انواع ریسه های بدون سیم

ریسه های LED نواری

ریسه نواری باریک ترین نوع ریسه میباشد و قطر کمی دارد، طول آن در زمان تولید ۱۰-۵ متر است و قادر به برش هر قسمتی که نیاز است هستید. قابلیت نصب آسان، بدون نیاز به نصاب را دارد و کافی است که مکان مورد نظر را اندازه زده و ریسه را به همان مقدار برش دهید. همچنین دارای ریموت کنترل است و به راحتی تنظیم می شود.

ریسه های ال ای دی شلنگی

طیف رنگ بندی ریسه های شلنگی بسیار زیاد است و این ریسه ها طول عمر بالایی دارند نور بسیار خوبی از خود ساطع می کنند و با گذشت زمان کیفیت نور آنها کم نمی شود در متراژهای زیاد تولید شده که قابلیت برش در هر مقداری که نیازمند هستید را دارد. لامپ های ال ای دی موجود در آن گرمایی از خود تولید نمی کند و به طور کلی ریسه های شلنگی فاقد ریموت کنترل است.

ریسه های ال ای دی خطی

ریسه های خطی در اندازه های نیم و ۱ متر تولید می شود که در دو سر آنها فیش نر و ماده دارد در صورتی که که به سیم بلندتر نیاز داشته باشید می توانید به ابتدا و انتهای آن، ریسه اضافه کنید تا به اندازه دلخواه در بیاید. از دو لایه روکش تشکیل شده و برای نمای داخلی ساختمان و سقف مورد استفاده قرار می گیرد.

کلام آخر

دلیل اینکه مجموعه ما تبدیل به معتبرترین شرکت تولید کننده ریسه در ایران شد، استفاده از توان و ظرفیت و امکانات داخلی بود. دقیقا در شرایطی که بسیاری از کارخانه ها به دلیل شرایط نا به سامان اقتصادی از هم پاشیده می شدند مجموعه ما با مدیریت مقتدر شکل گرفت و با اتکا به متخصصین و مهندسین داخلی موفق به طراحی و تولید مدل های متنوع و جذاب ریسه های ال ای دی ۱۲ولت و ۱۴ ولت شدیم. البته موفقیت نهایی در آینده حاصل می شود زیرا در برنامه های آتی ما به عنوان معتبرترین شرکت تولید کننده ریسه پیدا کردن جایگاه واقعی در بازارهای جهانی و سهیم شدن در بخشی عظیمی از این بازار و رقابت با برندهای شناخته شده در دنیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید
آیا استفاده از لامپ LED ها برای سلامتی ایمن هستند یا میتوانند به سلامتی ضرر بزنند ؟
دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست