راهنمای نصب ریسه های ال ای دی

راهنمای نصب ریسه های ال ای دی لامپ های ال ای دی در زمان تولید، مواد سمی و مضر ساطع نمیکنند خرید عمده اینترنتی ریسه

تولید ریسه های ال ای دی برای تولیدکنندگان ال ای دی از اهمیت بالایی برخوردار است. لامپ های ال ای دی در زمان تولید، از خود مواد سمی و مضر ساطع نمیکنند. به همچنین، این لامپ ها به هنگامی که از رده خارج شدند، به محیط زیست آسیبی نمیرسانند. لامپ های ال ای دی باید از قطعات دارای گواهینامه یا گزارش آزمایشات مربوطه مانند ROSH ، CE و سایر گواهینامه ها یا گزارشات صادر شده توسط مقامات شخص ثالث، ساخته شوند.

در تولید ریسه های ال ای دی و فانوس، مواردی چون استفاده از فناوری لحیم کاری بدون سرب، سیستم مدیریتی مناسب، عدم تولید آلودگی، مصرف انرژی پایین در پروسه ی تولید، عدم تولید گازهای ضایعاتی و پسماندهای فاضلاب، برای تولیدکنندگان ضروری هستند. در سه ماهه ی اول امسال برخی تولیدکنندگان شهری به دلیل تولید گاز خطرناک و فاضلاب، توسط اداره ی حفاظت از محیط زیست جریمه شده و مجبور به توقف فعالیت خود در شهر شدند.

روش های نصب ریسه های ال ای دی

برای نصب ریسه های ال ای دی و ریسه های بی سیم، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. نصب در فضای داخلی: نصب ریسه های ال ای دی داخل منزل بسیار ساده است، زیرا نیازی نیست که نگران آسیب دیدن آنها به خاطر باد و باران باشید. به عنوان مثال ریسه های ال ای دی تولید شده توسط شرکت الکترونیک guanghong را در نظر بگیرید، هر ریسه ی ال ای دی با نوار چسب دو طرفه ی ۳M در پشت آن، چسبانده میشود. به هنگام نصب باید برچسب موجود در سطح نوار چسب دو طرفه ی ۳M را برداشت و سپس نوار را در محل مورد نظر چسباند؛ سپس میتوان آن را با دست صاف فشار داد تا کاملا فیکس شود. اگر محل مورد نظر گوشه داشت و یا طول آن خیلی زیاد بود چه؟ پاسخ ساده است؛ ریسه ی ال ای دی یک ساختار مداری شکل دارد و از سه ال ای دی به صورت اتصال سری و موازی ایجاد شده است، میتوانید این سه ال ای دی را برش داده و به صورت جداگانه استفاده کنید.
  2. نصب در فضای آزاد: ال ای دی های نصب شده در فضای آزاد در معرض باد و باران هستند. اگر از نوار چسب دو طرفه برای چسباندن ال ای دی استفاده کنید، ممکن است پس از مدتی چسب شل شده و ال ای دی بیفتد. به همین دلیل اغلب اوقات برای فیکس کردن ریسه های ال ای دی در فضای آزاد از شیار کارت استفاده میشود. برای مکان هایی که به برش و اتصال نیاز دارند، روش نصب همان روش نصب در فضای داخلی است، با این تفاوت که برای ضد آب کردن محل اتصال، به چسب ضد آب نیاز است.
  3. اتصال جریان برق: ولتاژ عمومی ریسه های ال ای دی DC 12 ولت است، و این ولتاژ باید با تعویض منبع تغذیه تامین شود. میزان منبع تغذیه با توجه به قدرت و طول اتصال ریسه ی ال ای دی تعیین میشود. اگر نمیخواهید هر ریسه ی ال ای دی به یک منبع تغذیه ارجاع داده شود، میتوانید یک منبع تغذیه ی سوئیچینگ با قدرت نسبتا بالا را به عنوان منبع تغذیه ی عمومی تهیه کنید و سپس تمام ریسه های ال ای دی را به طور موازی به این منابع متصل کنید (اگر سیم کوتاه بود میتوانید طول آن را افزایش دهید)، و برق را به طور یکنواخت از منبع تغذیه سوئیچینگ اصلی تامین کنید. مزیت این منبع تغذیه این است که میتوانید تمامی ال ای دی ها را به طور همزمان تحت کنترل داشته باشید، اما در طرف دیگر، متاسفانه نمیتواند اثر روشنایی و سوئیچینگ یک ریسه را کنترل کرد؛ پس انتخاب روش مناسب به عهده ی شماست.
بیشتر بخوانید
ریسه های ال ای دی را چگونه نصب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست