کدام یک از خصوصیات ریسه LED برای شما جذاب به نظر می رسد؟

کدام یک از خصوصیات ریسه LED برای شما جذاب به نظر می رسد؟

از نظر شما ویژگی جذاب ریسه ال ای دی چه می تواند باشد؟ با توجه به اینکه ولتاژ کل ریسه ال ای دی، ۱۲ ولت DC است، از این رو، به منبع تغذیه سوئیچ نیازمند است. محاسبه توان منبع تغذیه مورد نیاز بر اساس توان و طول ریسه ال ای دی صورت می گیرد. شما همچنین می توانید اقدام به خرید یک منبع تغذیه سوئیچ توان بالا به عنوان منبع اصلی نمایید و تمام منبع تغذیه ورودی ریسه روشنایی LED را به شکل موازی به آن متصل کنید (در صورت کافی نبودن سایز سیم، می توان مقدار بیشتری را به آن اضافه کرد) که از این طریق، به طور یکنواخت توسط منبع تغذیه سوئیچ اصلی تغذیه می گردد. یکی از مزایای این روش این است که امکان کنترل مرکزی آن وجود دارد، اما ایراد آن این است که اثر روشنایی و کنترل سوئیچ یک ریسه LED واحد، قابل تشخیص نیست. این روش خاص به تنهایی نیز می تواند قابل اندازه گیری باشد.

نگاهی به ویژگی جذاب ریسه ال ای دی بیندازید

رنگ خالص: از مزایای عنصر نورانی LED، می توان به رنگ خالص روشن، نرمی و عدم برخورداری از تابش خیره کننده آن اشاره نمود. می توان از آن به شکل همزمان هم برای مصارف تزئینی و هم مصارف روشنایی استفاده نمود.

نگاهی به ویژگی جذاب ریسه ال ای دی
نگاهی به ویژگی جذاب ریسه ال ای دی

نرمی: در ورق یا صفحه پایه، از FPC بسیار نرم استفاده می شود، و به راحتی و بدون اینکه بشکند، قابل خم کردن بوده و به آسانی شکل می گیرد، و برای انواع مدلسازی های تبلیغات مناسب است. با توجه به کم بودن تعداد دکوراسیون منزل از لحاظ دوام و ماندگاری، توصیه ما به شما، استفاده از ریسه ال ای دی ولتاژ پایین است، کار کردن در ولتاژ ثابت پایین، می تواند مانع از ایجاد ولتاژ ناپایدار ناشی از جریان لامپ گردد. عمر مفید ریسه ال ای دی تا حدود زیادی تضمین شده است. عمر مفید ریسه ال ای دی ولتاژ پایین می تواند بین ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ ساعت باشد.

بیشتر بخوانید
خرید حضوری ریسه

تولید گرمای کم: ال ای دی، عنصر نورانی ریسه روشنایی LED محسوب می گردد. با توجه به توان خیلی پایین یک ال ای دی که معمولاً در حد ۰٫۰۴ تا ۰٫۰۸ وات است، از این رو گرمای خیلی زیادی تولید نمی کند. می توان از آن به عنوان چراغ تزئینی در آکواریوم استفاده کرده و از آنجا که گرمای زیادی تولید نمی کند سبب بالا رفتن درجه حرارت آب نشده که بر رشد ماهیان زینتی تأثیر بگذارد.

صرفه جویی فوق العاده در میزان مصرف انرژی: ریسه روشنایی ال ای دی ۱۲۱۰، توان ۴٫۸ وات بر متر و ریسه روشنایی ال ای دی ۵۰۵۰ دارای توان ۷٫۲ وات بر متر است. در مقایسه با نورپردازی سنتی و لامپهای تزئینی، توان آن چندین برابر کمتر بوده و تأثیرش بسیار بهتر است.

سازگاری با محیط زیست: بدون توجه به وجود LED یا FPC، متریال ریسه ال ای دی قابل بازیافت بوده و با محیط زیست سازگار می باشد. آلودگی و آسیب به محیط زیست را با توجه به کاربرد زیاد آن به دنبال نخواهد داشت. این مورد نیز ویژگی جذاب ریسه ال ای دی محسوب می گردد.

ایمنی: با توجه به اینکه ریسه ال ای دی از ولتاژ پایین ۱۲ ولت DC منبع تغذیه استفاده می کند، از این رو، استفاده از آن بسیار ایمن می باشد. همه افراد چه پیر یا جوان، می توانند با خیالی آسوده و بدون هیچ خطری از آن بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست