نگاهی به توسعه صنعت ریسه های ال ای دی در جهان

نگاهی به توسعه صنعت ریسه های ال ای دی در جهان

نگاهی به توسعه صنعت ریسه های ال ای دی در جهان

امروز در هر جای بازار می توانید به راحتی به انواع ریسه های ال ای دی دسترسی داشته باشید. این فروش بالا مسلما نتیجه تقاضای بالاست. این تقاضا به اندازه ای قابل توجه است که در شهرهای بزرگی مانند تهران در مکان هایی غیر از بازار، مانند مترو و … عده ای به فروش انواع ریسه های ال ای دی مشغول هستند. این موضوع نشان می دهد که صنعت ریسه های ال ای دی تا چه اندازه توانسته است بازار را در اختیار خود بگیرد. اما چرا؟

برای پاسخ به این سوال باید از دید مشتری  یا مخاطب به صنعت ریسه های ال ای دی نگاه کرد. این صنعت زمانی شروع به رونق گرفتن کرد که دکوراسیون برای مردم اهمیت پیدا کرد. یعنی درست زمان هایی که مبحث دکوراسیون و استفاده از انواع وسایل تزئینی برای مخاطبان پر اهمیت می شد، کم کم ریسه های ال ای دی نیز سر به صورت جدی تری مورد توجه قرار گرفتند.

در واقع صنعت ریسه LED قبل از این که دکوراسیون به صورت عمومی برای همه جامعه یک عنصر ضروری محسوب شود، چندان مورد توجه عموم مخاطبان قرار نداشت. اما رفته رفته بر اساس کارکرد تزئینی و منعطفی که این نوع از لامپ ها و ریسه ها از خود نشان دادند، عملا صنعت ریسه های LED شروع به توسعه ای مهم کرد.

صنعت ریسه های ال ای دی

دیگر دلایل توسعه صنعت ریسه های ال ای دی

دیگر دلایل توسعه صنعت ریسه های ال ای دی

وقتی به گزارش سال ۲۰۱۱ صادرات آمریکا نگاه می کنیم، متوجه می شویم که صادرات صنعت ریسه های LED  در ۵ گروه برتر صادراتی قرار دارد و نسبت به سال ۲۰۱۰ رشد ۱۲۶ درصدی را تجربه کرده است. مسلما این میزان از رشد در صادرات یک محصول تنها به خاطر یک دلیل نیست.

بیشتر بخوانید
شروع به کار استفاده از ریسه‌های ال ای دی برای خانه شما

در واقع دکوراسیون شاید دلیل خوبی برای شروع اقبال به صنعت ریسه های LED باشد اما نمی تواند دلیلی کافی برای ادامه دار بودن رشد این صنعت باشد.

مهمترین فاکتوری که در سال های گذشته باعث رشد این صنعت شده، توجه افراد و گروه های مختلف به محیط زیست است. در واقع کم مصرف بودن این ریسه ها و البته داشتن ساختاری موافق با محیط زیست باعث شده است که عملا این صنعت تحت پوشش حامیان محیط زیست قرار بگیرد. در واقع هر تبلیغی برای حفظ محیط زیست ناخودآگاه تبلیغی برای صنعت ریسه های LED نیز محسوب می شود.

نکته مهم دیگر که باعث توجه مخاطبان به انواع ریسه های ال ای دی شده، چیزی جز انعطاف پذیری بالای این ریسه های نورانی نیست. در واقع این انعطاف به مخاطب این اجازه را می دهد که بتواند در موقعیت های مختلف از این ریسه ها استفاده کند و به نوعی نور را در اختیار خود داشته باشد.

این موارد در کنار یکدیگر عملا صنعت ریسه های ال ای دی را به یکی از جذاب ترین صنایع صادراتی دنیا تبدیل کرده است. این صنعت به اندازه ای جذاب است که کشورهای سطح اول جهان مانند آمریکا توجه ویژه ای به این موضوع پیدا کرده اند.

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست