ریسه های ال ای دی و بیان یک تجربه

ریسه های ال ای دی و بیان یک تجربه

ریسه های ال ای دی و بیان یک تجربه

لوپ لایت به عنوان یکی از مشهور ترین تولید کننده ها انواع ال ای دی ها و ریسه ال ای دی که توجه زیادی به حفظ محیط زیست در کنار رضایت مشتریان دارد، در گزارشی ، نحوه برخورد مشتریان با انواع ریسه های ال ای دی را بررسی کرده ایم.

در واقع تمرکز اصلی لوپ لایت در تولید محصولات ال ای دی است که می تواند عمر طولانی، خطر کمتر برای محیط زیست و همچنین کارایی های متنوعی برای مخاطبان خود به همراه داشته باشد.

از نظر حفاظت محیط زیست انواع ریسه های ال ای دی با داشتن عمر نسبتا بالا ( به طور متوسط بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار ساعت ! ) عملا نیاز  به تولید مداوم و استفاده از منابع مختلف زمینی مانند انواع سوخت های فسیلی را کاهش داده است. همچنین این نوع روشنایی انرژی بسیار کمی مصرف می کنند ( در اکثر مواقع با ولتاژ ۱۲ ولت مستقیم کار می کنند ) از این رو عملا از نظر مصرف انرژی نیز کاملا مقرون به صرفه محسوب می شوند. تمامی این موارد باعث شده است که توجه دنیا به این محصولات جلب شود. این توجه زمانی رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد که وضعیت محیط زیست هر روز بدتر می شود و نیاز توجه به آن هر روز بیشتر احساس می شود.

لوپ لایت به عنوان یک تولید کننده این گزارش به نکته جالبی اشاره می کند. در واقع توجه دنیا به محیط زیست از یک سو و زیبایی و مقرون به صرفه بودن انواع ریسه های ال ای دی از سوی دیگر باعث شده است که مشتریان از سراسر دنیا با هر زبان و ملیتی بخواهند از انواع ریسه ال ای دی استفاده کنند. اما مسئله ای که وجود دارد این است که مشتریان و مخاطبان معمولا از کلمه ” ریسه ” خوششان نمی آید. در واقع مشتریان در برخورد با هر محصولی نام مخفف و کوتاه شده آن را دوست دارند. از این رو معمولا به جای استفاده از عنوان هایی مانند ریسه ال ای دی، کمربند ال ای دی، ال ای دی کم نور و… تنها از عنوان ال ای دی استفاده می کنند. این عنوان ها هر کدام در گوگل ترنسلیت یا یاهو ترنسلیت معانی مختلفی برای خود دارد، اما جالب اینجاست که هم تولید کننده و هم مشتری با تک عنوان ال ای دی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند!

بیشتر بخوانید
تفاوت ریسه های نواری Neon Flex با ریسه های LED معمولی در چیست؟

برای اطلاعات بیشتر کاتالوگ لوپ لایت را از اینجا دانلود نمایید.

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست