نه مورد از مزیت های ریسه ال ای دی انعطاف پذیر

ریسه ال ای دی برای اتاق, ریسه ال ای دی دیجی کالا, ریسه ال ای دی از کجا بخرم, ریسه ال ای دی ضد آب, قیمت ریسه ال ای دی شلنگی, قیمت ریسه ال ای دی, ریسه ال ای دی, برای عکس, ریسه ال ای دی رنگی

نه مورد از مزیت های ریسه ال ای دی انعطاف پذیر

ریسه ال ای دی انعطاف پذیر یکی از متداول ترین ریسه های LED است. با پیشرفت صنعت تولید LED، ریسه های LED جایگاه خود را در دکوراسیون یافته و گسترش پیدا کرده اند. در این مقاله می خواهیم، نه مورد از مزایای ریسه ال ای دی انعطاف پذیر را با هم مرور کنیم:

رنگ خالص:  ریسه ال ای دی نرم دارای رنگ خالص و شفافی می باشد. ریسه های ال ای دی از پچ های LED به عنوان عناصر نورانی استفاده می کنند. نور LED ، روشنایی ملایمی است و دارای تابش خیره کننده نمی باشد. بنابراین به طور همزمان می تواند، باعث روشنایی و زیبایی دکوراسیون شود.

نرمی: ریسه ال ای دی انعطاف پذیر از تکنولوژی FPC به عنوان مدارالکتریکی استفاده می کند که نرم است و می تواند بدون شکستگی به راحتی، خم شود. شکل دهی این ریسه ها برای کارهای تبلیغاتی، آسان است.

مقدار حرارتی کم: در ریسه های ال ای دی از عناصر ساطع کننده نور LED استفاده می گردد که میزان حرارت تولید شده توسط آن ها بین ۰٫۰۴ تا ۰٫۰۸ وات است. این ریسه ها می تواند برای زیباسازی آکواریوم ماهی های زینتی استفاده گردد، بدون این که دمای آب را بالا برده و زندگی ماهی ها را به خطر اندازد.

صرفه جویی عالی در مصرف انرژی: ریسه ال ای دی انعطاف پذیر نوع ۱۲۱۰ در هر متر، دارای توان ۴٫۸ وات و نوع ۵۰۵۰ در هر متر، دارای توان ۷٫۲ وات است که در مقایسه با روشنایی های قدیمی و روشنایی های زینتی، از نظر توان چندین برابر کمتر، ولی از نظر روشنایی بهتر است.

بیشتر بخوانید
ویژگی ریسه های ال ای دی چیست؟

حفظ محیط زیست: FPC و LED ، هر دو از مواد سازگار با طبیعت ساخته شده اند. این مواد قابل بازیافت هستند و باعث آسیب رساندن به محیط زیست نمی شوند.

ایمنی: ریسه ال ای دی از ولتاژ منبع تغذیه ۱۲ ولت DC  استفاده می کند. بنابراین بسیار ایمن است، علاوه بر افراد مسن، بی خطر برای کودکان می باشد.

نصب راحت: ریسه ال ای دی نرم را می توان به راحتی به کمک گیره نگهدارنده، سیم آهنی، مش آهنی و غیره روی سطوح ثابت کرد. همچنین به دلیل سبک بودن ریسه، می توان آن را به کمک چسب نواری دو طرفه، روی سطوح چسباند. این ریسه ها بدون نیاز به افراد حرفه ای، قابل نصب می باشد.

عمر طولانی مدت: ریسه های ال ای دی، دارای عمر ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار ساعت هستند و می توانند ۲۴ ساعته روشن باشند. عمر مفید ریسه ها حدود ۱۰ سال است و بسیار بیشتر از چراغ های قدیمی، عمر می کنند.

کاربرد گسترده: ریسه های ال ای دی نرم به دلیل انعطاف پذیری بالا، خلوص رنگ و سایر ویژگی ها، دارای کاربرد گسترده در نما و پله های ساختمان ها، غرفه های نمایشگاه، هتل ها، پل ها و غیره می باشند. همچنین به کمک آنها می توان نقاشی ها، انیمیشن ها و خوشنویسی های مختلف را طراحی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست