کاربرد راحت ریسه های ال ای دی در روشنایی

ریسه ال ای دی از کجا بخرم, ریسه ال ای دی برای اتاق, ال ای دی شلنگی دیجیکالا, قیمت ریسه ال ای دی شلنگی ,ریسه ال ای دی ضد آب, ال ای دی نواری ,ریسه ال ای دی هفت رنگ, ریسه ال ای دی چند رنگ

کاربرد راحت ریسه های ال ای دی در روشنایی

کاربرد راحت ریسه های ال ای دی در روشنایی منازل، محل کار، مراکز تجاری و غیره، باعث استفاده گسترده از این ریسه ها، در مصارف روشنایی شده است.

با این که کارخانه های تولید روشنایی در حال گسترش است، اما به دلیل تفاوت ترمینال ارتباطی LED، بسیاری از بازرگانان در انتخاب چراغ LED احتیاط می کنند. به غیر از چراغ های روشنایی عمومی، لامپ های حبابی LED و چراغ های نورانی LED از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. به دلیل ارتباط کاربری آسان، شرکت های مختلف معمولا تولید لامپ را انتخاب کرده و شروع به کار می کنند.

تولیدکنندگان روشنایی در کشور چین بعد از بررسی و جستجو در سایت های مختلف و معتبر آنلاین، دریافتند که قیمت چراغ های LED مارک فیلیپس از ۵۰۰ یوان تا  ۱۶۰۰ یوان است. جدا از این مسئله که چراغ های رومیزی بسیار هنری تر از چراغ های LED با این قیمت بالا هستند، اما چراغ های LED کیفیت بالاتری نسبت به چراغ های دیگر دارند. بنابراین تولید کننده ها، تصمیم به تولید چراغ های ال ای دی گرفتند. اولین شرکت تولید کننده ریسه های ال ای دی، قبلا در زمینه تولید چراغ های رومیزی فعالیت داشت.

در ارتباط با تغییرات گسترده ای که مربوط به نورپردازی مهندسی منازل با چراغ LED و روشنایی مراکز تجاری می باشد، باید گفت که چراغ LED منزل، کاملا بی صدا است. چراغ های رومیزی متفاوت هستند و به عنوان ابزار کمکی در روشنایی منازل به کار می رود. علاوه بر کاربرد راحت ریسه های ال ای دی، امروزه صرفه جویی در انرژی و حفاظت محیط زیست، از خانه شروع می شود و والدین بیش از بیش به آینده سلامت فرزندان خود دقت می کنند و چراغ LED خوب، انتخاب آن ها می باشد.

بیشتر بخوانید
روش های جالب استفاده از ریسه های نواری LED برای برجسته سازی تزئینات دکوری

کاربرد راحت ریسه های ال ای دی سبب تقاضای بسیار زیاد،  برای این محصول شده است. درخواست مردم برای طراحی ویژگی های ظاهری ریسه های ال ای دی نیز بسیار گسترده است. چراغ رومیزی باید دارای ظاهر شیک و حرفه ای باشد که کاملا با سایر محصولات LED متفاوت است. با این حال به دلیل تقاضاهای زیاد برای ریسه های ال ای دی شرکت های جدید بسیار زیادی شروع به عرضه ریسه ال ای دی کرده اند.

با معرفی مداوم چراغ LED خوب، اطلاعات عموم مردم در مورد چراغ های LED بالا رفته است. شرکت های قدیمی تولیدی چراغ های روشنایی، با قدرت هرچه تمام تر شروع به تولید چراغ LED کردند. بر طبق آمارها در سال ۲۰۱۲ استفاده از چراغ های LED به میزان ۱۵۹ میلیارد یوان در چین رسید. هر ساله در کشور چین حدود ۳۷ درصد به این آمار اضافه می شود. در کشور چین بیش از ۷۵ درصد شرکت های روشنایی، شروع به تولید چراغ های LED کردند. به طوری که در سال ۲۰۱۳ این تعداد به ۹۰ درصد افزایش پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست