چگونه آشپزخانه (یا خانه) خود را با نوارهای LED چندین لول ارتقا دهید

چگونه آشپزخانه (یا خانه) خود را با نوارهای LED چندین لول ارتقا دهید

لازم نیست آشپزخانه خود را بازسازی کنید تا ظاهر جدیدی به آن ببخشید. وقتی هزینه های پیمانکاران، معماران و مواد و مصالح جدید را در نظر بگیرید،احتمالا کمی گران خواهد بود. که با یک ایده بازسازی ساده می تواند به دردسر بزرگی تبدیل شود. خوشبختانه، راه‌های ساده‌ای با نورپردازی نوار LED وجود دارد که بدون صرف هزینه‌های گزاف، درام و پرستیژ را به آشپزخانه‌تان (یا هر اتاقی در خانه‌تان) اضافه کنید. چراغ‌های نواری LED تقریباً به همه جا می‌روند، بسیار کارآمد هستند و بسیار مقرون به صرفه هستند. بنابراین، صرف نظر از بودجه یا پروژه شما، ما یک راه حل روشنایی با نوار LED برای شما داریم.

متداول ترین روش های ما برای زیباتر کردن آشپزخانه عبارتند از:

فهرست محتوا

۱: نورپردازی زیر کابینت

یک راه عالی برای هر کسی که می‌خواهد با کمترین زمان و تلاش یک جلوه نورپردازی پیچیده و ظریف را به کابینت آشپزخانه خود اضافه کند، نوارهای نور LED است. نورپردازی زیر کابینت بر روی پیشخوان شما می تابد و کابینت های شما را واقعاً برجسته می کند.

۲: مقداری رنگ اضافه کنید

چه چیزی می تواند آشپزخانه شما را بیشتر از استفاده از رنگ ها برجسته کند؟ از جنبه های رنگی می‌توان برای تنظیم حالت استفاده کرد، و می‌توانید به راحتی رنگ نوارهای RGB ما را بسته به حالتی که می‌خواهید تنظیم کنید، تغییر دهید. ریسه های RGB یک راه حل همه کاره عالی برای پروژه های روشنایی LED است! در همه جا !

۳:نور پردازی کف کابینت  و بخش های پایین

اصطلاحا نور پردازی Toe Kick Lighting به کابینت‌های شما تعریف جدیدی می‌دهد و به عنوان یک چراغ شب عالی عمل می‌کند تا به شما کمک کند بدون روشن کردن همه چراغ‌هایتان در آشپزخانه حرکت کنید. نورپردازی نواری راه حل همه کاره برای هر کسی است که علاقه مند به نصب نورپردازی با کیفیت حرفه ای با کمترین زمان و تلاش است. به تصاویر دقت کنید تا منظور از toe kick lighting را متوجه شوید.

بیشتر بخوانید
3 دلیل برتری لامپ های LED نسبت به لامپ های دیگر

۴: پروژه های سفارشی

نوارهای LED انعطاف پذیر می توانند تقریباً در هر برنامه و پروژه ای قرار بگیرند. ما کیت هایی را برای پروژه های معمولی که با آنچه شما نیاز دارید می فروشیم. اما ، ما می دانیم که شما هم باهوش هستید. اگر ایده خوبی دارید و ما در حال حاضر راه حل نوار روشنایی LED را ارائه نکرده ایم. با کارشناسان خدمات مشتری ما تماس بگیرید تا امروز به ساخت یک کیت پروژه به طور خاص برای نیازهای شما کمک کنند.

 

دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست