بهترین مارک ریسه شلنگی | راهنمای انتخاب بهترین برند ریسه

راهنمای انتخاب بهترین مارک ریسه شلنگی

نورپردازی خطی با ریسه های ال ای دی بسیار محبوب شده است و برای کاربردهای تجاری و مسکونی یک گزینه مقرون به صرفه است. ریسه ها، منابع روشنایی با طول زیاد و باریکی هستند که جهت تزئینات استفاده می شوند. این محصولات با ایجاد نورهای یکسان و ممتد نقش مهمی در زیبایی محیط دارند. نحوه استفاده از ریسه ها متفاوت است به عنوان مثال گاهی به عنوان نور مخفی از این محصولات استفاده می شود و گاهی نیز به صورت مستقیم و روکار مورد استفاده قرار می گیرد. اما قبل از خرید ریسه شلنگی، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین مارک ریسه شلنگی را انتخاب کنید.

فهرست محتوا

راهنمای انتخاب بهترین مارک ریسه شلنگی

دسته‌بندی ریسه ال ای دی یک دسته‌بندی گسترده است و شامل انواع مختلف ریسه می‌شود. بسته به نحوه استفاده از آن، شما ممکن است به یک نوع نسبت به دیگری نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، نوارهای انعطاف‌پذیر LED IP65 برای مکان‌های بیرونی و مرطوب مناسب‌تر هستند زیرا دارای یک پوشش محافظ هستند که آنها را ضدآب می‌کند. انتخاب بهترین مارک ریسه شلنگی به موارد مختلفی بستگی دارد، از جمله نیازهای شما، بودجه، کاربردها و استانداردهایی که برای شما مهم هستند.

کاربرد ریسه بسته به نوع استفاده

نورپردازی خی با ریسه شلنگی

در ابتدا، تعیین کنید که برای چه منظوری از ریسه شلنگی استفاده می‌کنید. آیا برای استفاده خانگی است یا حرفه‌ای؟ آیا برای مصارف ساختمانی یا صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ هر کاربرد خاصی نیازمندی‌های خاصی را مطرح می‌کند. ریسه های نواری ۱۲/۲۴ ولت با توجه به ساختار منعطف و همچنین قابلیت پشت چسب دار بودن گزینه مطلوبی برای نورپردازی های بک لایت و نورمخفی فضاهایی نظیر داخل آرک و سقف، زیر کابینت، نورپردازی پله و نرده، نورپردازی دور درب و پنجره ها و به طور کلی نورپردازی تمامی فضاهای داخلی ساختمان ها که نیاز به نور خطی و بدون انقطاع داریم، می باشد. ریسه ها و نئون های ۲۲۰ ولت برای نورپردازی نمای ساختمان ها، سقف کناف و… بکار می رود.

بیشتر بخوانید
بهترین ریسه های ال ای دی برای جشنواره ها

 

ضخامت و مواد سازنده ریسه

ضخامت و انعطاف پذیری ریسه

 

ضخامت و جنس ریسه شلنگی نقش مهمی در عملکرد و عمر مفید آن ایفا می‌کند. معمولاً ریسه‌های شلنگی از پلیمرهای مانند پلی‌اورتان، پلی‌وینیل کلراید (PVC)، لاتکس یا پلی‌استر ساخته می‌شوند. ریسه‌هایی با ضخامت بالا و از جنس مقاوم می‌توانند در مصارف صنعتی و سنگین استفاده شوند. در ساخت ریسه های لوپ لایت از چیپ سنآن آمریکا استفاده شده است. ریسه ها دارای روکش نانو و آنتی UV (مقاوم در برابر نورخورشید) هستند.

استانداردها و گواهینامه‌ها

برخی از ریسه‌های شلنگی، استانداردها و گواهینامه‌های خاصی را برای عملکرد، ایمنی و کیفیت دارند. شرکت نیک تاب نور یزد با نام تجاری لوپ لایت با رعایت بالاترین استانداردها، به روزترین دستگاه ها، مهندسان مجرب، طراحان برتر و فضایی مدرن موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ایزو ۹۰۰۱ در سیستم کیفی مدیریت شده است.

بررسی نظرات کاربران

قبل از خرید، نظرات و تجربیات کاربران دیگر را در مورد محصولات مختلف مطالعه کنید. این نظرات می‌توانند به شما در درک بهتری از عملکرد و عمر مفید ریسه شلنگی‌ها کمک کنند. ریسه لوپ لایت به عنوان ریسه برتر تولید ملی شناخته شده است.

قیمت عامل مهم در انتخاب ریسه

قیمت همیشه یک عامل مهم در انتخاب محصولات است. مطمئن شوید که قیمت ریسه شلنگی مناسب است و با بودجه شما سازگار است. با این حال، توجه کنید که انتخاب براساس قیمت به تنهایی ممکن است کیفیت را نادیده بگیرید.

ریسه خوب چه خصوصیاتی دارد؟

ریسه شلنگی خوب باید برخی خصوصیات و ویژگی‌های خاص را داشته باشد. در زیر، تعدادی از خصوصیات مهم یک ریسه شلنگی خوب را بررسی می‌کنیم:

بیشتر بخوانید
چگونگی استفاده از درایور قدرت ال ای دی در ریسه های ال ای دی

محصولات تولیدی شرکت لوپ لایت

مقاومت در برابر فشار و دما

ریسه شلنگی باید قادر باشد فشار آب را در محدوده مورد استفاده تحمل کند. مطمئن شوید که ریسه شلنگی انتخابی، مقاومت کافی را در برابر فشار آب دارد تا در حین استفاده دچار سوختگی نشود. همچنین ریسه باید قادر باشد تغییرات دما را تحمل کند بدون اینکه سخت شود یا تغییر شکل دهد. این ویژگی مهم است، به خصوص در برابر دماهای بسیار سرد یا بسیار گرم. ریسه های لوپ لایت دارای خاصیت آنتی UV هستند. یعنی در برابر نور خورشید هم مقاومند و تغییر شکل نمی دهند تی در مکان هایی که گرمای شدیدی دارد مانند اهواز و…

انعطاف‌پذیری

ریسه شلنگی باید انعطاف‌پذیری مناسبی داشته باشد تا به راحتی بتوانید آن را در طول مسیر و در موقعیت‌های مختلف پیچ و تاب بدهید. انعطاف‌پذیری خوب ریسه شلنگی به جلوگیری از تابش و خم شدن غیرمطلوب کمک می‌کند. ریسه شلنگی باید عمودیت خوبی داشته باشد و پس از خمیدگی، به سرعت به حالت اولیه خود بازگردد. این ویژگی مهم است زیرا به شما امکان می‌دهد ریسه را به سرعت و بدون مشکلی برای استفاده بعدی برمی‌گردانید.

مصرف انرژی پایین

یک ریسه خوب و باکیفیت باید میزان روشنایی مطلوب و بالایی داشته باشد. ریسه ای متمایز از دیگر ریسه هاست که با توان کمتر، روشنایی بالاتری ایجاد کند. این امر سبب مصرف انرژی پایین تر و صرفه جویی در هزینه های برق خواهد شد. در ریسه های لوپ لایت به جای استفاده از آلومینیوم در مدار ریسه از مس با درصد خلوص ۹۵% استفاده شده است. همین امر سبب شده تا میزان روشنایی بالا باشد و قطعی در مدار نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید
نحوه استفاده از کابل های اسپلیتر در ریسه های LED

طول عمر

بهترین مارک ریسه شلنگی

ریسه شلنگی با کیفیت بالا باید دارای عمر طولانی باشد و تحت تأثیر عوامل زیست محیطی، مانند آفتاب، آب و هوا و اثرات شیمیایی، مقاومت داشته باشد. ریسه‌هایی با مواد با کیفیت و ساختار مقاوم معمولاً عمر مفید بیشتری دارند.

ضمانت

گاهی ریسه های در مکان های نصب می شود که دسترسی به آن ها آسان نیست و هزینه بر خواهد بود. به عنوان مثال نورپردازی خطی ساختمان های بلند و برج ها. اگر ریسه ها کیفیت و ضمانت لازم را نداشته باشند به زودی دچار سوختگی می شوند. پس چه بهتر است ریسه ای را از جای معتبری تهیه کنیم که ضمانت آن بالا باشد. یعنی شرکت از محصول خود اطمینان دارد و آن را ضمانت می کند.

به طور کلی، برای انتخاب ریسه شلنگی خوب، مهم است که به کیفیت مواد سازنده، استانداردها، و ویژگی‌های عملکردی آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست