۶ روش عالی برای استفاده از ریسه های LED در فضای باز

6 روش عالی برای استفاده از ریسه های LED در فضای باز

نورپردازی LED سال‌هاست که وجود دارد، اما بیشتر مردم هنوز هم تا حد زیادی آن را با کاربردهای داخلی مرتبط می‌دانند. به لطف گام های بلند در دوام، طراحی و ساخت، ریسه های LED برای انواع کاربردهای فضای باز نیز عالی هستند. ریسه های LED می توانند هر کاری را که لامپ های استاندارد می توانند انجام دهند انجام دهند – فقط بهتر است بدانید که آنها ماندگاری طولانی دارند، انرژی کارآمدی دارند و از آنجایی که نور ماوراء بنفش ساطع نمی کنند، پشه ها، شب پره ها و دیگر حشرات ناخواسته را به گردهمایی های بعد از تاریکی جذب نمی کنند. اگر خوب به نظر می رسد، این شش راه را در نظر بگیرید. این ۶ روش عالی برای استفاده از ریسه های LED در فضای باز عالی هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید:

فهرست محتوا

مقداری رنگ زنده اضافه کنید

ریسه های های LED بسیار سازگار هستند و بسیاری از تولید کنندگان لامپ های LED را ارائه می دهند که می توانند با فشار ساده یک دکمه روی یک کنترل از راه دور تغییر رنگ دهند. می توانید با نورپردازی جلوی خانه خود با رنگ های تیم مورد علاقه خود غرور تیم خود را نشان دهید یا با رنگ های مناسب فصل به روحیه تعطیلات برسید تا جشن بعدی خود را با نورپردازی هماهنگ رنگ خاص کنید.

استخر خود را درخشان کنید

بیشتر استخرهای خانه دارای نوعی نورپردازی هستند، اما بسیاری از مردم نمی دانند که می توانید از نوارهای LED ضد آب برای پوشش استخر استفاده کنید. نوارهای LED بسیار منعطف هستند و به راحتی می توانند در لبه یک استخر مستطیلی، گرد یا نامنظم قرار بگیرند و می توانند با فشار دادن یک دکمه رنگ ها را تغییر دهند تا محیطی رنگارنگ ایجاد کنند. آب پراکندگی فوق العاده ای از نور را برای نوارها ایجاد می کند و هر شنای شبانه را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید
بررسی و معرفی انواع ال ای دی های نوری smd و مقایسه آنها

افزایش ایمنی و امنیت

ریسه های ال‌ای‌دی کسری از توان را به‌عنوان همتای رشته‌ای خود استفاده می‌کنند، بنابراین اگر از ریسه های LED برای اهداف ایمنی و امنیتی در اطراف ملک خود استفاده می‌کنید، قبض انرژی ظالمانه‌ای برای شما باقی نخواهد ماند. مزیت: با LED ها، وقتی همه آن ریسه ها نیاز به تعویض دارند، دیگر نگران دفع جیوه نخواهید بود.

راهروها را روشن کنید

ریسه های ال‌ای‌دی راهی عالی برای عالی جلوه دادن مسیرهای پیاده‌روی شما و ایمن نگه داشتن مردم در حین قدم زدن در اطراف ملک شما هستند. اگر می‌خواهید ظاهری سنتی داشته باشید، می‌توانید لامپ‌های ال‌ای‌دی را انتخاب کنید که نور سفید ساده‌ای از خود ساطع می‌کنند یا می‌توانید با لامپ‌های تغییر رنگ خلاقیت به خرج دهید.

همچنین می‌توانید از نوارهای LED انعطاف‌پذیر برای منحنی کردن نور در طول مسیر و ارائه روشنایی یکنواخت‌تر از لامپ‌ها استفاده کنید. این نوارها در مدل های مقاوم در برابر آب و هوا، ضد آب و حتی دارای تغییر رنگ هستند.

اسپلات لایت برای دکوراتیو های خاص

اگر آثار هنری در فضای باز، خانه‌ای با ویژگی‌های معماری شگفت‌انگیز یا درخت قدیمی زیبا دارید که می‌خواهید شبانه‌روز به نمایش بگذارید، نورافکن‌ها انتخابی عالی هستند. نورافکن‌های LED و نورافکن‌ها ماندگاری طولانی‌مدت دارند، از نظر انرژی کارآمد هستند و رنگ‌هایی را ارائه می‌کنند که می‌توانند توجه بیشتری را به بهترین ویژگی‌های ملک شما جلب کنند.

به غذا خوری های در فضای باز جان دهید

شام های خانوادگی در فضای باز و مهمانی ها با دوستان زمانی که ترکیبی از نورپردازی کاربردی و سرگرم کننده دور میز داشته باشید حتی بهتر است. این یکی از زمینه هایی است که در آن این واقعیت که آنها حشرات را جذب نمی کنند یک مزیت بزرگ است.

بیشتر بخوانید
ریسه های ال ای دی و بیان یک تجربه
دسته بندی > > > مقالات لوپ لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست